Frågor.

Har du...
Förnekat förintelsen?
Nej
Följt Skilda världar? Nja.. nästan.
Sagt nej till ett samlag? Oh JA!
Snott någons mobiltelefon? Ja, men det var längesedan. Visste inte ens vilkens det var. usch på mej.
Varit medvetslös? jag har svimmat några gånger

Gjort nåt riktigt dumt? Japp

Gjort nåt du verkligen ångrar?  JA

Varit full i skolan? Nej.

Blivit portad från en krog? Ja. haha.. guud..

Varit full på julafton? Ja,
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Japps
Slagit sönder en tv? Ja :)
Önskat att du var det motsatta könet? Ja, någon gång har det hänt, men bara om man träffat en straight tjej. haha.
Fått barn? Nej

Gjort nåt riktigt olagligt? Ja...
Fått din mamma att gråta? Ja.. :-(
Blivit polisanmäld? JA

Slagit ner någon? JA
Slagit någon blodig? Ja.. (jag har varit hemskt foket.. men inte längre.) 
Skämts över dina föräldrar? Nej, aldrig någonsin.
Skämts över din bästa kompis? Varför ska man skämmas över andra för?
Ätit från en papperskorg? Ja.. 


Senaste person som...
Sov i din säng: Jag

Såg dig gråta: Christine.

Fick dig att gråta: Christine
Du delade en drink med: Vet inte ens vad hälften heter
Du gick på bio med: Christine
Du gick på stan med: Christine.
Skällde på dig: Mamma
Skickade ett e-mail till dig: gud, vet inte.. någon på qx.

Tar du droger: NEJ, Jag HATAR droger! Om det finns en Djävul så är det hans verk!
Dricker du: Ja.
Vem är din bästa vän/-ner: dom som står mig nära står mej nära, men på olika sätt

Vad är du mest rädd för: Att bli levande begravd eller stöta på en  björn. hemska tanke.
Vilka kläder sover du i: Kläder?! nakeeen!

Vart vill du gifta dig: Oj, vilket fråga.. På bali kanske.

Vem hatar du verkligen: Jag hatar nog ingen. det är ett starkt ord...

Varit kär: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: Vetskapen om att dom finns i närheten räcker oftast väldigt bra i det stora.
Är du ett hälsofreak: oh No.. inte alls. Äter mest chips och dricker vin..eller öl ;-)
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Nej det har jag inte.. uj vilken merit. haha...
Är du ensam nu: Ja.. eller näe, hunden..räknas hon?

Låt som fastnar i ditt huvud ofta:  "lilla snigel akta dej, akta dej, akta dej..lilla snigel akta dej annars tar jag dej.. ehm..ja.. haha
"Vill du gifta dig: Vet inte. Inte just nu.
Vill du ha barn: just nu skulle jag vilja ha några för att se hur dom ser ut men direkt efter vill jag reklamera dom.

Favorit...
Rum i huset: Sovrummet
Typ av musik: oj, jag är en allätare, men OPERA klarar jag mej utan. det får jag ont i magen av. på riktigt.
Parfym: Naomi Campbell- cat deluxe eller Armani Mania
Månad: Jag älskar alla månaderna, alla har sin skönhet.
Sten: Opal kanske? eller blodsten.


De senaste 48 timmarna, har du...

Gråtit: Nej

Köpt någonting: Solskydd. haha..

Varit sjuk: Nej
Sjungit: japp.. i överdriven falsett av ren protest

Sagt "Jag Älskar Dig": Nej..
Velat säga till några att du älskar dem: Nej
Träffat någon ny: Nej.. inte träffat någon ny..
Saknat någon: Ja...
Kramat någon: ja flera st.. Jag är väldigt kramig av mej.

Kysst någon: Nej..
Haft sex: Nej. ;-)

Senaste...
Låt du hörde:  Lars winnerbäck o lisa ekdahl - det kallas tvivel
Film du såg: Borderline.
Drink du köpte: Någon äcklig "fruktjuice" på rusta som består av enbart socker. usch!

Sak du stal: Stjäl aldrig.

Mat du åt: Kyckling och ris
Gången du åt en 7-Eleven korv: Längesedan
Festivaler i sommar? PRIIIIIIDE! oh yes!
Frisyr?Ingen alls. haha.
Fulaste kändisen? Stig Helmer
Snyggaste kändisen? Angelina Jolie! HOT!
Vad vill du bli? 
Planer för idag? Lördag... Åka till Jonas och dricka VIIIIN!
Favoritdjur? Oj, jag vet inte. jag älskar alla djur :-)

Favoritperson/er? Har många jag tycker om,men hon är min FAVORITPERSON ;-)

Favoritporr? avancerade ställningar och extrema saker, alltid underhållande


Har du:
Digitalkamera? Nej. haha
Könssjukdom? Nej..och har aldrig haft. "peppar,peppar"
Husdjur? Nova
Bra kompisar? UNDERBARA!

Haft sex med någon som varit 5 år äldre än dig själv? Oh Ja.. 5 år är väl ingenting? haha
Tar du receptbelagda mediciner? Ja..
Vem vill du fika med just nu? har ingen lust att fika just nu


Kommentarer
Postat av: Nea

ja det får vi göra tycker jag :).. hihihi. ha en fin helg nu! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback