underbara text

www.youtube.com

Melissa Horn - Som jag hade dig förut

Kan inte lägga ut den låten här eftersom det inte går :-(

Underbar text!

Jag lägger in denna låt med Lars winnerbäck istället.
Den tar mej 4år tiibaka.. När jag bodde på Hammargatan här i sandviken med Andreas.
Denna låt spelades då till oädlighet. Cd-spelaren gick på högvarv, balkongdörren stog på vid gavel och musiken strömmade ur högtalarna.
Man kunde känna vibrationerna i luften.
Underbar text. Lars winnerbäck sjunger med en känsla som jag sällan skådat.
Hans röst får mej att rysa.. Ibland griper sorgen tag i mej, ibland blir jag arg, ibland förtvivlad, ibland glad och ibland rentutav lycklig.
Han kan locka fram alla känslor ur mej med sin röst, sina texter..



Passar på att lägga in denna låt oxå.
den är ju bara SÅÅÅÅ bra!

Lars Winnerbäck och Lisa Ekdahl



Men gillar jag texten i låtarna, så tycker jag om låtarna.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jättefin ju! Du kan det där med att hitta sånt som man inte tror finns :)

Postat av: Sannornas reklamtjej

Erbjudande



Time to make some money?



Tjäna pengar på din blogg!

I samarbete med Plus i kassan Erbjuds du just nu 20kr bara genom att registrera dig.

Utbetalning direkt till ditt konto!



Läs mer: http://sannornas.blogg.se/2008/july/i-samarbete-med-plus-i-kassan.html

2008-07-28 @ 22:07:51
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback