när stoffe får hålla på - då blir det bra!

Min bror christoffer är konstnärlig!






Kommentarer
Postat av: Fanny

På min blogg fick alla svara hur jag skulle klippa mig . Och då blev svaret till slut Nicole Richies sköna korta friss. Nu ska alla bloggare få välja om jag ska färga det eller inte ! Bloggarnas svar är min lag! Vad tycker du , blondt eller min vanliga hårfärg?



Skulle vara snällt om du svarade! :)

Postat av: joniis

fina bilder på underbara du =)

Saknar dej gumman... är så ledsen över att vi inte får fira årets pride tillsammans men det blir flera pride festivaler och då kommer vi med språng...

sköt om dej det finns bara en som du



Puss å kram

/Jonas

2008-07-29 @ 00:18:53
URL: http://joniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback