morgonkontainer.

Är just nu hemma på lunchen.
jobbar 06-17.00 idag. Jobbigt pass.
Kom en STOOR kontainer i morse som Martin och Ellens kille plockade ur. Ellens kille är bara för söt, kommer dit och hjälper oss så tidigt på morgonen för att jag har så fruktansvärt ont i ryggen och kan inte bära, Anna har någon blödning i revbenen och Ellen är för klen säger hon.. haha :-)
Hur snällt och gulligt var inte det?

Anna och jag plockade sedan verktygen tillsammans, vi är ett grymt team jag och anna. Tillsammans jobbar vi som en människa. PERFA!

Lite kort sen i morse.

Anna vägrade ge en pose.. sa hon.. Fast jag skreeek Strike a pose!!!!


Sekunden efter var hon högt upp på pallarna och klättrade och skrek: - TA ETT KORT NUUUU DÅÅÅÅ!


Sedan var det min tur att ge en pose, jag var liite mer destruktiv..I think?
(fick stå hur lääänge som helst och säga, - knäpp NU då..) då anna inte förstod sej på min kamera. hahah
Snygga byxor va? uppkavlade som gubb-badbyxor! hahahah!


Sedan bar jag en massa lätta saker.. och tunga. haha..


Och sedan tog vi "fika-rast" Anna eller jag brukar köpa godis och ha i fickan, sen när vi tycker att det är dags för en socker-kick så skiiiker vi - FIIIIIKA.. och hugger IN!
Anna kunde tyvärr inte stå stilla på kortet, varpå hon blev så suddig. haha. dampbarn, men ett älskat sådant ;-)

Kommentarer
Postat av: Jonis

fan vad söta ni är... vet du hur mycket jag saknar er när jag ser dom där korten... hoppas allt gick bra... kram /Jonas

Postat av: Ellie

Hahaha dom där byxorna var det snyggaste jag sett!

2008-07-30 @ 16:07:05
URL: http://elliefant.blogg.se/
Postat av: Nanni

Jonis; vi ses ju snart! Njut av priden din spaaarv! ;-) önskar jag fick vara med :-((



puss!



Ellie; jamenellerhur! hahaha. Jag skrattar ihjäl mej! pusss!

2008-07-31 @ 00:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback