guitar hero och anna

Jobbat hela dagen. Känner att jag kommer att få ett ryggskott igen snart. Det känns exakt lika som det gjort dom andra 3 gångerna, sen har det bara smällt till. vill inte!

Idag efter jobber bar det av hem till Anna. Satt där och fick mej lite glass, sen spelade vi guitar hero. kul!
Hon spöade visserligen skiten ur mej, man vad gör det? Jag har ändå vunnit SM i det, så.. ja, jag bjuder på det.. haha ;-)

Lyssnar på Melissa Horn - som jag hade dig förut. Känslorna svällar över,men jag tror det är bra att dom får göra det.
Jag är hundfri då mina föräldrar har haft henne några dagar, det har gjort mej mycket gott.
Jag har haft tid att gråta, utan att känna skuld inför Nova som så oförstående ser på annars.
Så det känns lättare inuti mej.

Detta var min gitarr.. men annas var på nå konstigt sätt bättre.. förstår inte riktigt?.. hahah ;-)



Tok-Annovich spelar tokbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback