bilder från gårdagen

Okej folket, först vill jag be om ursäkt för att jag varit så dålig på att uppdatera och nu ska ni få bilder från gårdagen med grillning, party och krog.. ALLT I ETT ..

Håll i er. det blir mååånga bilder!

                            


    

Min mobilpåse blev en hit! hahaha..

                                                                    HAHAHAHAH! Ser ut som det snurrar för ALLA!
     
                                                
                                             Jag tror tydligen att jag är LUCKY LOOK, eller nå.. buffalo bill.. eh..aa..
    

Ihopstädning av gården innan det bär av mot krogen!
 

Nu krogen! och jag kan LOVA er att det var H E T T!

         

Efter den kvällen och dagen idag så tycker vi helt klart att vi gjort oss förtjänt av bad och sol efter jobbet.
Så då åkte vi och badade, jag, sofia och Jonis.

  
 jonis badar.
 Jonis och sofia är påväg ut och ska leka med fiskarna.
      

Det här kan man kalla korkskruvar flickor och pojkar! looki looki!



När vi var färdigbadade så spelade vi lite boll i gräset, satte oss sedan ner för att ta en paus och då kommer det en liten kille som slagit hål i pannan så det rinner blod ner i hans ansikte. - DÅ kan man se ut såhär.. hahahah!


Sen råkade jag mosa Jonas keps.. fick mej en utsällning. hahaha ;-)


Efter bad och sol så åkte vi på Palaia och åt mat.
gott!







och såhär kan man ju oxå se ut.. haha ;-P



Ja, behöver jag säga något? - bilderna talar för sej själv!

underbar kväll igår och underbar dag idag!




Kommentarer
Postat av: Ellie

hihi det såg ut att vara himla trevligt =) fin top du hade förresten!

Postat av: Nanni

Det var ruskigt roligt! :-D puss!

2008-07-27 @ 22:19:36
Postat av: Ellie

Ohh det var heta bilder från krogen.. snygga Jonis och Nanni hihi =)

2008-07-27 @ 22:55:07
URL: http://elliefant.blogg.se/
Postat av: Nanni

hahahah! oh my god! oh my piano! ;-)

2008-07-27 @ 23:00:41
Postat av: Johanna

ÅÅå gud så jag saknar "Rusta" gänget när jag ser er, en tår i ögat.. måste komma å hälsa på så vi får ta en sväng om på krogen ;)..

2008-07-27 @ 23:56:45
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: sofi

Tittar förbi :D Famn vad jag är het

skratt
dock är du HETARE! PUSSSSSS

2008-07-28 @ 00:24:31
Postat av: Nanni

Johanna; SÅKLART! Du är sååå välkommen och vi saknar dej med! puss!!



Sofi; I know we are beautiful! hahah ;-) pusss!

2008-07-28 @ 10:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback