Släng dej i väggen Gynning!

Jag och Nova åkte iväg hem till mamma och pappa idag. Alla åkte tillsammans ut till stugan.
När vi kommer ut går solen i moln och det börjar blåsa kallt - OSIS.
Första dagen jag är ledig på 2 veckor och då får jag ingen sol! *fnissar*.
Så  - TYPISKT!

När vi hade ätit tillsammans så bestämde jag mej för att åka hem, pappa skulle ändå in till land för att tanka i en bensindunk så då passade det ju ypperligt att jag följde med tillbaka in.
Dom erbjöd sej att ha kvar Nova i stugan och jag tackade hjärtligt.
När jag kom hem så blev det väldans ensamt. Tom lägenhet, ingen hund som låg och snarkade (bokstavligt talat) och ingen att säga "hej älskling, hur är det? har du haft en bra dag?" till.
Kände mej ämlig.
Gick och la mej (fattas en del sömn för mej just nu) och vaknade upp 4 (?!) timmar senare.

Tvättade ansiktet och skickade iväg ett meddelande till miss S.
Gick iväg och solade, solarium, då jag inte har kunnat vistas ute i solen på närmare 2 veckor.
Det var såklart kö till det där jävla solariet, men - ähh, vad fan... (väntetid = 30min).
Jag läste lite tidningar, filosoferade över livet och längtade in i solariet.
När det blev min tur så var det så olidligt hett där inne, efter alla solningar före mej, så jag kunde knappt andas.
Men jag genomled det och tyckte inte alls att värmen var skön längre, snarare obehaglig, klibbig och fruktansvärt
- syrelös.

Skulle behöva städa min lägenhet. Men jag orkar inte det idag. Har iallafall tvättat (vilket är hiiimla svårt när man har tvättmaskin... not!.. Men jag känner mej ganksa duktig ändå)..

Så vad händer annars i mitt liv? Jag brottas med diverse olika känslor, mår underbart bra för att sedan må jävulskt dåligt också fortsätter det sådär - i fortsatt följetång.

Vem har sagt att saker och ting ska vara lätta? - ingen... MEN det borde vara lättare än vad det är.

Saknar Emma gör jag oxå.. Men jag hoppas att jag får träffa henne snart igen. Hon är en liten energikälla som jag trivs fantastiskt bra med!





- Och HUR jävla vacker är hon inte?!?! damn darling! ;-)

Nä,nu ska jag sluta här.. kanske uppdaterar senare, beroende på vad som rör sej i skallen på mej..

- I huvudet på Nanni (släng dej i väggen Gynning!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback