/ N

Hej Alla UNDERBARA läsare!

Nu tänker jag stänga ner min blogg..
Till det finns ingen speciell anledning, jag bara känner att jag inte längre orkar skriva i den.
På slutet har det blivit fler och fler som läst min blogg, från början var det endast några få som läste, jag kunde ränka dom på en hand.
Idag är det närmare 100personer som läser just min blogg. - TACK.

Men nu känner jag att det är dags att arbeta vidare med mej själv.
Skrivandet har hjälpt mej mycket, att jag har fått skriva precis vad jag vill - när jag vill, har hjälpt oerhört.

När jag kommer tillbaka, så öppnas en ny blogg.
Ett nytt liv och nya utmaningar står för dörren och dom delar jag gärna med mej av.

Men jag är trött på att lägga ut mej själv, sårbar..

Jag kommer tillbaka, starkare än någonsin.. Men bör fokusera på det nu.
Jag bör fokusera på att ta tag i all sorg inom mej, all föruttnelse och all gammal kärlek.
Få ett riktigt avslut och tids nog gå vidare.
- Tyvärr kan inte min blogg hjälpa mej med det.. Även om jag önskar att den kunde det.

Så nu fattar jag istället penna och papper och skriver ner allting jag känner.. Alltså - INGET mer bloggande.

Ni får ha det så underbart bra och när jag börjat på ny kula, så får ni självklart följa mej.

Min nästa blogg kommer inte handla om mitt kärleksliv, nej..
I min nästa blogg vill jag ge er någonting som ni kan ta med er hem, tänka på och analysera.

Mycket möjligt att jag då är mogen nog att ta er med till det värld jag levde i, den mörkaste världen, den mest förnedrande världen..
Världen där narkotika är djävulens egna verk...
Världen som inte borde få existera - Den världen som jag tog mej ifrån med min familjs hjälp.
Kanske - är jag mogen en dag.

 / Nanni

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gummsan. Läser din blogg dagligen.. Och jag hoppas du mår bra och allt kommer ordna sig, sänder en tanke åt dig!.. om du vill och har msn så adda mig gärna.. ha de så bra..kommer sakna din blogg.. pussiluss

Postat av: Sandra

Tråkigt du lägger ner din blogg då jag läser den dagligen men samtidigt förstår jag dig.

Ha det bra och hoppas du en dag kommer tillbaka :-)

2008-08-05 @ 12:39:34
Postat av: Ellie

Vad ska jag nu titta varje gång jag går in på internet om det blivit uppdaterat? Buhhu! puss

2008-08-05 @ 17:07:29
URL: http://elliefant.blogg.se/
Postat av: Ina

Hej! Jag läser din blogg nästan dagligen. Jag tycker den är bra med mycket bilder och det gör det hela mycket roligare! Jag hoppas allt löser sig för dig och att du kommer tillbaka! Mvh Ina

2008-08-05 @ 20:38:12
Postat av: Anonym

nej sluta iinte bloga!

2008-08-05 @ 21:56:49
Postat av: Emma

mä? varför ska du sluta blogga? åh!

2008-08-05 @ 22:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback