HBT rådgivare

Hej alla underbara läsare!
Jag har fått ytterligare ett jobb, som HBT rådgivare åt en stort företag (www.newpage.se).
Mitt jobb kommer att gå ut på att folk kan ringa mej, när jag jobbar, prata om något dom upplever som problem eller om dom bara vill ha råd och hjälp. - eller om dom bara vill att jag ska finnas där och lyssna.
Vi är ett antal HBT rådgivare inom företaget, det är bara att klicka på någon av oss och välja vem man vill prata med.

Detta är ett jobb som jag kommer ta på fullaste allvar då jag anser att problematiken runt människors sexuella läggning fortfaranade är fruktansvärd stort problem i således skolor, jobb och annat!
Förnekande föräldrar som "säger det går övet" och "vänner" som slutar umgås med en bara för att man är honosexuell, bisexuell eller transsexuell.
Vi är människor allihopa med samma värde.

Om ni vill ringa, eller bara kolla rådgivarna som finns,eller varför inte bara glida runt på sidan och kolla alla saker som finns där efter många års arbete så är ni välkommen att göra det!

www.newgay.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback