förmåga att glömma bort.

Jobbat hela dagen, efter jobbet bar det av mot gymet.
Där blev det rygg och lite triceps. Tröttnade dock ganska fort, då jag tycker det är TRÅKIGT att träna ensam.
Tog mej ner till solariet. skönt. Idag var det inte lika hett, kanske för att regnet gjort sitt och gett oss lite ny luft.

Återigen går Melissa Horn - långa nätter runt,runt i min cd-spelare.
Underbara texter!

Jag har städat och lagat mat idag, regn och rusk för bra saker med sej - städ och disk. haha.. ja, vad säger man?

Idag har tankarna och känslorna varit snällare mot mej.
Men jag vet att det kommer ett nederlag snart igen.
Christine fyller år den 4:e.. känns helt konstigt att jag inte ska vara med och fira hennes födelsedag... jättekonstigt och ledsamt.
Men det är väl någon mening med det också.
Jag hoppas att hon får en bra fördelsedag.


Sen en tid tillbaka har jag varit trött,  -försökt att vara allt på samma gång.
Så mycket man vill göra, borde och vill - och mitt i allt ska man räcka till.

Sen en tid tillbaka har jag varit tom och försökt att hitta spår som leder rätt.
ja det finns så mycket måsten att va bra på det man kan -och mitt i allt så ska man vara sann.

Sen en tid tillbaka har jag varit tyst och försöka känna efter hur det känns,  ja man gör som alla andra och försöker att bli van, -men jag har tröttnat på att vara likadant.

sen en tid tillbaka har jag känt mej svag, och försökt att vara någon till lags, ja man kämpar för en plats som passar både här och där och snart så har man glömt vem man är.

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär, och insett att jag måste börja om, och jag har kämpat för en plats som är både här och där, -men snart ska jag hitta den jag är.

- Allt som är bra med mej har jag en förmåga att glömma bort..

Såhär ser man ut efter en lång jobbdagpåväg till gymet. hahahah!


och såhär ser man ut svettig på gymet ;-)

   

over & out! ;-)




Kommentarer
Postat av: Ellie

vad brun och fräsch du är då! hihi puss

Postat av: Nanni

hahah! Tacka vet jag SOLARIUM! :-P

2008-08-03 @ 15:14:13
Postat av: sofi lindberg

Pudding

2008-08-04 @ 15:51:12
Postat av: Nanni

nejmen HON LÄSER MIN BLOGG! hoppar högt av lycka! hahaha ;-) puddig på dej själv du lady! puss!

2008-08-04 @ 17:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback