lördagen! oh yes!

Lördagen blev fantastiskt rolig och underbart trevlig!
Fick träffa Miss E och en massa nytt folk! kul!

Mådde fruktansvärt dåligt första tiden, bakis sen i fredags.. men när det väl släppte (efter 2cider och 5öl) så mådde jag fantastiskt bra! Trivdes verkligen i deras sällskap.
Tänk att man inte träffat dom innan..konstigt, man bor ju ändå "grannar".. men bättre sent än aldrig, sägs det ju och jag är nog benägen att hålla med om det! :-)

Emma kom och mötte mej och Jonas, jisses vad vacker hon är! ujuj!
Gick hem till hennes lägenhet som nog var den finaste jag sett.. och vilken soffa, det är nog den största jag sett! haha.. sköön!
 - Nu förstår jag dom dagar du spenderar i soffan och INTE vill gå ur den Emms!

Hejade fram Charlotte, men det gick ju inte nå bra. Emma hade köpt sådana där tutor till hela bunten så alla tutade allt vad som orkade när det var Charlotte´s tur, men det gick åt skogen ändå.. åh!

Jag satt och njöt av sällskapet och stämningen var härlig. Trodde det inte kunde bli bättre, men då kommer Emma in med en cheese-cake som hon bakat! *damn*.. den var såå god.. Jag och Jonas pratade om den på telefonen idag.. hihi.. och JORDGUBBAR!
Tur att jag inte drack vin, för vin OCH jordgubbar gör mej "mysig"(som petra sa att man blev)... haha, eller kåååt! (som emma och emelie tillade i kör)..

"Sen bar det av i bil mot sjukan, feberhet och yr i krukan"... nej då... *skrattar*.. det bar av mot klubben! Där skulle vi se röstningen..
Sen dansade vi oss svettiga och hade det trevligt ;-)

Det här är nog FÖRSTA gången i mitt liv som jag inte ångrar att jag drack och mår dåligt idag, för det var värt det! rakt av, ut och igenom! oh yes!

 roligt

 tuuut!

 emelie! :-)

 sveeeriigeee! (vilken flopp det blev!)

  tuuut tuuut!

 sveeeriiigee!

 Den berömda cheese-cake´n! fin va? konstnärlig den där emma ;-)

 äta,äta och äta! jaaaa! *namnam*-

 konversation och en sked i munnen.


Och nu sitter man här i sin ensamhet. Känns verkligen tomt nu när man hade så mycket folk runt om sej igår, trist.. :-(

Roade mej tidigare med att knäppa kort på mej själv. haha..

bakom mina solglasögon, kan jag va mej själv. *skrattar*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback