smått och gott

Har precis avnjutit en frulle på ballen och lyssnat på patten... hihi..

(patten = patrik)

När jag gick ut för att sätta mej så fick jag sol i kanske 2min, sen fick jag vänta säkert 7min för att den skulle komma igen. kul.. hah.. min vanliga tur, - men jag e in´t bitter.. ;-)

Bror sover som en stock. Själv har jag varit vaken sen 9. skönt. Hade vela tagit en långpromenad med Nova, men hon är så trött sen gårdagen då hon lekte med Philip.
Hon skulle säkerligen inte ha något emot att gå en sväng, men jag säger nej.
Inte nu. Det blir en kvällspromenad när jag kommer hem igen. skönt.. *ser fram emot*.

Nu SAKNAR jag Jonas. åh! Han är med sin pojke nu..men jag SAKNAR han iaf.
Trist...

Lite kort sen vi rökte vattenpipa. Blev dock bara på mej och Anna.. Eftersom dom andra rökte senare och då kom jag mej inte för att knäppa kort. smart!

 me

 anna.. = tjuuur

 jag .. hehe.. = ...?

 Annovisch!

 Jag rökte iaf tobak med jordgubbs smak...

 Men jag vette sjutton vad anna rökte? haha..

lite annat...

 Min voffsing!

 Jonas blir nerhissad då han har varit och klättrar uppe på hyllorna.haha..

 anna.. hihi.. aaarrgh? näääe!

Kommentarer
Postat av: Joniis

2008-05-19 @ 21:59:49
Postat av: Joniis

men va fina kort... saknar dej med... puss

2008-05-19 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback