Inlines på!

dagen idag - FANTASTIKAL!
kvällen igår - FRUKTANSVÄRDIKAL!

kvällen blev JOBBIG. ujuj.. gud så ensam jag kände mej.. bedrövlig..
Men sen fick jag några uppiggande sms och en del tips på hur man kan somna.
Hör och häpna; Jag somnade GOTT! hihi.. och hånglade med Sandra Bullock! *damn*.
Thanks Miss E!

Vaknade utvilad, inte EN ENDA mardröm inatt, underbart!
Satte mej i parken ett tag, tänkte att Nova skulle springa lite, men neej, hon lade sej så snällt bredvid och gnagde barken av en pinne.. haha..
för varmt för henne att springa nu.
Ska vänta tills värmen har lagt sej och då blir det inlines på och Nova bredvid!

Ibland kan ens egna tankar skrämma en..
Önskar att jag hade någon att utbyta dessa tankar och funderingar med.
Men känns som om ingen skulle förstå.. kanske en del till och med skulle tro att jag blivit knäpp?
Varför kan folk inte bara tänka lite längre?
Allt behöver inte kunna förklaras, allt kan INTE förklaras, vissa saker bara är och andra finns det inga svar på.
förstå det folket!

Nu ska jag göra mat och invänta morgondagen, då jag får besök av C.

Så ikväll blir det lite vin och en bra bok, tror jag? ja, det låter lockande så får det bli!

hepphepp!

Kommentarer
Postat av: Belli

Jag skulle int tycka du blitt knäpp nå. :) grattis till fina butiken också =p

pusss!

2008-05-10 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback