Hemma..och Sanna Nielsen!

Heej folket! Nu är vi hemma igen. Fy sjutton vad jag har haft kul!

Jag ska iväg nu, det blir krogen. hihi.. tredje dagen idag, med alkohol. Undrar om jag är nykter tills på måndag? haha..

Jag skriver mer sen, om hur allting var, då ska ni få se en massa kort. hahaha!
Nu tänkte jag bara bjuda på 2 av dom viktigaste korten..*ler brett*..

Jag säger bara "Empty room"...

image210




Vilken HÄRLIG tjej Sanna är! Båda fötterna på jorden och trevlig! Hon är som vem som helst! *ler*..

Gud vad löjlig jag kände mej när jag tog tag i Sannas midja, jag tror att jag blev kär i henne.. haha.. Jag skakade i hela kroppen. hjärtat pumpade och blodet flödade inom mej.
Vilken JÄKLA utstrålning kvinnan har!
Hennes man kan skatta sej lycklig..

Sanna ÄGER! så är det. Jag har alltid tyckt om henne, när jag sett framträdanden på TV och när jag såg henne nu på melodifestivalen så tyckte jag om henne ännu mer. herregud, vilken underbart vacker låt. Och hon blir så berörd av texten. Hon verkar vara så varm och ödmjuk..
Men nu sen jag träffat henne, på riktigt. så är hon fan min IDOL. *skrattar*.. Jag visste inte att man kunde ha idoler i den här åldern? men jo, hon är fan min IDOL.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jag håller faktiskt med. Träffade Sanna 26e april och sen dess har jag inte kunnat släppa tanken om det. E nog lite kär jag oxå.

2008-05-05 @ 01:31:19
Postat av: Nanni

haha! ja, hon har en himla utstrålning den kvinnan! :-)

2008-05-08 @ 00:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback