Falun, KINA, Sandviken och William

I Torsdags så packade jag min väska och åkte till Miss C.
Vi hade en underbar dag på fredagen med en "göra-stan-osäker-runda" - och sedan gick vi på KINA och åt good mat!
Båda två var så mätt efteråt att vi var rädd att spricka. Men gott var det ;-) Gott och trevligt!

- Jag trivs bra i hennes sällskap. :-)

På fredagkväll tog jag tåget och det stannade som vanlig i sandviken (ingen spänning precis) och där hoppade jag pch Nova av. trött och mätt.. uj,uj.

Fick besök av min bror (sebastian) igår kväll, vi gick ner på gymet och pumpade lite.. kul.. :-)

Idag ska Miss C på dop, hennes brors bejbis ska döpas. He will own the name William. Vilket var ett fint namn, tycker jag. KUNGLIGT :-)

ah, det var allt för nu. Orkar inte skriva längre eller mer. Så ha det fint folket!

over´n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback