underbara dag!

Nu är jag nyss hemkommen från stugan.
Jag ÄLSKAR våran stuga! Nu är det rust pågång i den oxå, kommer att bli en MYCKET större SOLALTAN och lite annat nu. härligt!
Idag var det verkligen HETT i solen. my god!
Jag har ALDRIG NÅGONSIN fått soleksem eller dyl, men idag så har det blossat ut sådana på mitt bröst! damn! Men det går väl över, hoppas jag?!..haha. Det klias och när jag kliar så sviiider det. inge roligt.
Jag och mamma var det som begav oss ut i stugan. Älskar att umgås med mamma, med pappa med såklart. Men vi hade det trevligt.
Solade, badade, läste böcker, drack kaffe och pratade om allt mella himmel och jord. Analyserade och pratade mer.
Diskuterade och fläktade hejvilt med armarna. Folk brukar säga att vi i min familj och släkt beter oss som spanjorer eller något, inte svenskar iallafall.. haha..
Men så har man kanske lite ryskt påbrå oxå.. haha..

Jag njuuter av sommaren, tänk folket att det är så hett nu och det är inte ens midsommar än. och midsomrarna som brukar kunna vara så kalla, fan vad vi är lyckligt lottade i år. Hoppas verkligen att det håller i sej.
Men jag hörde ryktas om regn på söndag? men vad gör det? Det är ju så torrt nu och syrefattigt så lite regn gör allt mycket bättre, bara solen finner sin väg tillbaka sen.




 Såhär vacker var himlen och sjön när vi tog oss ut i stugan igårkväll runt 22.30!


  FRUKOST!

 MIDDAG!

 MIDDAG!

Var så hett idag att vi nöjde oss med en underbar sallad och vitlöks-"gucka"..

Kommentarer
Postat av: Belli

Myyyys :)

2008-06-07 @ 13:59:14
Postat av: Nanni

oh ja! :-)

2008-06-07 @ 17:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback