grillfest.

Idag under en lång promenad med Nova
så fick jag ytterligare ett
uppvaknande.
Jag har bestämt mej!

Som Emma har sagt hela tiden
 -"en känlsa kommer infinna
sej hos dej och då kommer
allt att bli så JÄÄÄVLA bra!"
Det har det gjort nu,
en känsla har infunnit sej hos mej
och nu blir allt bra :-)

Jag vet vad jag vill och inte vill!

Igår var jag hos Martin och Jossan.
Emma var så trött när hon kom hem att hon inte orkade åka in till sandviken, förståligt!
När hon suttit och åkt
(ja, gudarna vet HUR många mil det är)
så tycker jag att det var oerhört sött av henne att ens tänka att hon kanske skulle följa med på grillfesten.

- Hon ÄR rar.

Festen blev lyckad,
underbart att umgås med alla dom människorna.
Vi hade det mysigt och satt under tak ute med grillen som värmekälla.
Vi åt gott och drack gott.
Helt enkelt 
 - en JÄVLIGT LYCKAD KVÄLL!

Efter maten så gick vi och spelade mini golf,vilket jag förlorade STORT i.
Men det bjuder jag på tills nästa gång,
för då ska jag spöa skiten ur alla! hah! ;-P

Nu ska jag koka lite grönsaker och kolla lite på tv.


Gott med grillat
 

Knotten vid minigolfen gjorde oss alla irriterad och sönderbitna. damn!
       

Väl hemma igen så drack vi lite till och snackade skit..
      

Martin sätter i halsen..


Sen började vi prata om Janne Hocko.. heter han så? Någon i Leksand som stoppat upp en dildo i stjärten. Martin och Markus kunde inte släppa det där, så det var väl det som dom talade om hela kvällen.. "janne hocko, jan banan.." ja han fick diverse smeknamn av pojkarna..
Sen kom Marin ut i sin Leksandströja och vi höll på dö!


Det var i ungefär den tiden som jag markus och linda började tänka på hemfärden. haha ;-)

Vi får inte glömma deras vovve Enzo!


Och några kort på mej såklart! *skrattar*
   

Ursäkta mitt sätt att skriva det här på,men en massa enter-slag på fel ställen
och så.
Men jag måste för annars kommer
texten utanför ramen och
det syns inte ett skit av vad jag har
skrivit.



Kommentarer
Postat av: Madde

Otroligt fina bilder på Nanni!=)

Postat av: Nanni

tack..haha. det var snällt. Hade en rolig kväll!

2008-06-29 @ 16:53:24
Postat av: Ellie

Tror vi är själsfränder när det gäller att vara linslöss hahaha

2008-06-29 @ 17:19:38
Postat av: Nanni

hhahaha! ja, men varför undvika fanskapet när man kan vara fanskapet själv?..skrattar

2008-06-29 @ 23:06:52
Postat av: Syster Yster

Du.. har du sett filmerna på Janne Houkko?

Hojta om du vill ha dem ryyser

2008-07-03 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback