brb

Har jobbat hela dagen. Ingen mottagning idag, men däremot argsint folk. usch.
Hur orkar man gå och vara arg då? förstår inte.. Tänk vad det måste ta på krafterna att gå å vara sur och arg oftast?
ujuj.

Kom hem och gick en promenad med min kusse, Vi var ute i över en timma och gick och "strosade" och snackade gojja, sånt där som kusiner gör. haha. Jag älskar min kusin!

Nöter fortfarande Pearl Jam - Last Kiss på gitarren, gitarren sköter sej bättre idag.
Kom på i morse vad det var för fel på den, den var ju totalt ostämd! hahaha! Det är så typiskt mej att göra en sådan sak, spela på en ostämd gitarr och fundera på "VARFÖR den låter så fruktansvärt illa. Vad gör JAG för fel!" hahaha!!
Gud vad jag är knäpp alltså! Måste ha varit väldigt trött och FRUKTANSVÄRT tondöv igår. Stackars mina grannar! *fniss*

Imorgon så blir det att åka till Öjaren med kusin och bada och sola. Åh, hörde att det skulle bli regn, det är väl typiskt att det ska bli det när man bestämt att åka iväg och Kussen har värsta grymma tillhållet på öjaren! Men vi hoppas fortfarande på sol!

På kvällen blir det fotbolls-tittande med Emma och Emelie! gud vad trevligt ;-) Lite öl och fnitter. klingar fint i mina öron.
 - Jag har spelat fotboll och varit ruggit bra i det, men jag kan verkligen INGENTING om sporten. haha.
Vem är Zlatan liksom? ;-)

Bilder från min och Linda´s walk.
Tavlor som vi hittade i skogen, jättefint! hihi. Linda började spekulera om att "Tänk Nanni, om det är så att vi är med i en skräckfilm, typ, och att alla som ser dom här tavlorna och tar kort på dom, dom händer det någonting med"... hahah! gud!









Sen efter promenade så satte vi oss på vår vanliga bänk och pratade mer gojja!

 helt normala.

 Vi är inte galna, jag lovar!

 vi är inte vindögda heller. hahah.. ;-)

Mitt i allt skratt så kom det en ensam man och gick. Han var full och det enda han hade med sej var gitarren och någon radio som spelade "vem ska nu säga, akta dej för eld och djupa vatten".. Linda blev måttligt road och satte genast ihop 1+1 (tyckte hon).. "åh Nanni,nu satt du och rökte och vi sitter vid ån.. Vem ska nu säga akta dej för eld och djupa vatten" guud vad rolig hon är! It´s a sign baby!
(blev dock väldigt dålig bild för jag om på att fotografera när han var ungefär en mil bort. Hur blev jag så seg?)



Sen såg vi luftballonger! Dom ser bara ut som två bollar. Men det var sådana där man åker i. läckert. Jag vill oxå! Linda sa att dom skulle landa vid Öjaren.
hmm.. ljög hon eller inte? that´s the fråga.



Och sist men INTE minst!
 - Mina damer och herrar Detta är Min vackra och mycket musikaliskt begåvade vän, ge en applåd för Miss Ellinor! 


Kommentarer
Postat av: Belli

Uppdatera nu! =)

2008-06-11 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback