Ellinor, jag, fotbolls-flopp och alkohol

Har besök av miss ellinor! Det är roligt :-)
Hon är söt som diskar, städar och lagar mat medans jag jobbar. Vilken tjej! :-)

Igår förlorade Sverige. Orkar varken skriva eller prata om det, inte för att jag är deppig utan för att dom var VÄRDELÖSA på plan igår!
Efter matchen så gick vi på krogen. Ellinor bjöd hela kvällen, så jag kommer bjuda igen nästa gång vi ska ut någonstans :-)

Sen efter krogen så gick vi till lekparken och lekte, det var roligast av allt. hahaha..

Här följer lite bilder.

         

         

och så min bar...Bakom baren, där ni ser glashyllan. Där kommer det att bli spelgar över hela väggen från taket och ner i golvet och sedan så kommer det blåa neon-rör under barkanten... där jag nu har improviserat med en ljusslinga från RUSTA.


och eftersom vi inte kan få nog av oss själva så lägger vi ut lite till bilder på oss.
       

Och på krogen....
   


I lekparken
   

Påväg hem
       

Äntligen hemma
   

och vi delade på en hel äppel-paj... ehm...


Ellinor dagen efter
 


Kommentarer
Postat av: Belli

åh nanni säg bara till så ska du få se på ännu fulare bilder på mig! fast i och för sig så kan det bli svårt att toppa dessa =S

2008-06-21 @ 14:11:19
Postat av: Jonas

haha ni är för rolig ni =)

HOPPAS midsommaren är bra..ses i morgon på jobbet=)

pussen

2008-06-21 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback