stugan,flackande,christine och sool!

Har varit i stugan nästa hela helgen. Underbart, jajjamänsan!

Åkte hem från stugan igår, fick besök av Christine. härligt att umgås lite. Det var mysigt! Vi grillade och drack lite rödvin. Är inte så förtjust i rödvin, utan dricker helst vitt. Men ska lära mej dricka rödvin har jag bestämt mej för, verkar så vuxet.. haha.. Jag vill vara som Jonis ;-P hähä!
Gick på stan igår, det var ju cruising. Mycket folk, härligt!
Jag vill testa sumo-brottning. - Ni vet sådana där sumo-dräkter.
Christine ville inte så jag försökte ragga upp en mamma som stog och kollade, men hon bara skrattade och sa "nej,nej..aldirg"..haha.
Det var Magnus Lindroth som höll i det. Han är rolig.
När det inte funkade med mamman så tog jag hennes dotter, 11år och utmande henne. hahaha.. hon sa såklart ja! Barn är så frigjorda och orädda. härligt!
På med dräkterna och upp i brottar ringen. - kände hur adrenalinet rusade. brottarmatta! yes! skakade lite i kroppen av ruset. Men nu var det ju bara på skoj och jag fick ju inte slå nacksving eller någon kvarn eller en flygade mara, nej nej. Nu var det på låtsas.
Vi brottades, jag och 11åringen. Hon vann såklart! ;-)
kulkul!

Sen strosade vi runt lite, kollade i stånden och köpte negerbollar och någon annan choklad grej som rann runt i påsen när vi styrde mot ICA MAXI. haha.
In där, skulle handla lite efterrätt. Åsså hade dom INTE jordgubbar! Jag som skulle göra värsta efterrätten. har alltid sådan tur! haha!
Då blev det en paj istället och hårfärg. brun.
Kom hem, grillade (som nämnt ovan).. Kom aldrig till efterrätten.. Blev såå mätta!
Så den får vi äta en annan gång.

Christine färgade mitt hår. Blev fint. Trivs som brunett, det blir inte lika ful utväxt som när jag är blondin.
Så nu ska jag bara köpa brunt löshår och sätta i.. men det får vänta ett litet tag. Känns som om jag måste vila min hårbotten lite först.
Men sen blir det längre. naaajs :-)

Sen idag åkte jag ut i stugan igen. solade och hade mej.

Nu är jag hemma igen. haha... evigt flackade, synd att vara still någon gång. eller vad säger ni? haha.

En av mina bröder tog körkort IGÅR! - GRATTIS Robin!
 
Blev så sugen själv. fan då! lite avis.. hihi.. Men nu ska jag läsa den där jäkla boken igen, sen så blir det uppskrivning! jajjemän!

hejhej!

LITE BILDER FRÅN SUMOBROTTNINGEN












 Vovvarna väntar medans jag gör iordning båten. haha.. fina hundar!

 Stugan

 Stugan

 När kvällen kom blev det kallt, så då tände jag en brasa.. naajs!

 *sjunger* - I lååågornas skeeen!



STORSJÖN






Kommentarer
Postat av: Jonas

Kunde nästan ana att miss C var hos dej i Lördags! Det var väl därför du inte kunde vara med och delta på festligheterna med jobbet ?

Men men som alltid när det är personal fest så kan inte alla fast men vetat om det typ 1 och en halv månad före...

Aja hoppas ni hade det trevligt....



Puss¨å kraam

2008-06-03 @ 14:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback