STUDENT, jobbiga nätter och nummer.

Tänkte kasta in några rader innan jag ska till jobbet.
Nu har jag en sån där period igen, då jag vaknar vettskrämd (vet inte över vad), slänger mej på mobilen och kommer på mej själv sittandes rakt upp i sängen och tänka "vem var det jag skulle ringa?! vem var det jag skulle ringa?!"...
Oerhört jobbigt och fruktansvärt frustrerande!

Inatt så drömde jag även om att jag skulle ringa Lotta, jag vet inte varför. Jag har liksom inte tänkt på henne, inte medvetet iaf. Men hennes nummer lästes upp i mitt huvud och jag vaknade direkt efter att det lästs klart. Jag mindes det så tydligt, precis som om jag skulle ha varit vaken. Jag hoppas att allt är bra med henne och hennes mage... Annars kommer jag aldrig förlåta mej själv över att jag aldrig ringde.
 - Jag tänker på dej Lotta och hoppas graviditeten (som snart är över) och förlossningen kommer att gå bra!

Idag tar mina bröder studenten. Det kommer bilder lite senare.
Nu jobba sedan ska jag ner och kolla på studenten när jag har lunch. Bytte ju bort min dag för jag ville vara snäll med Jonas eftersom han fyller år. Tänkte inte ens på att det var studenten samma dag :-(
Nu ska jag doppa ansiktet i puderburken så jag får ett ansikte.










Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fiiiin nanni!

2008-06-13 @ 16:27:08
Postat av: Nanni

tack så hemskt mycket :-) vem är du? kram på dej!

2008-06-13 @ 20:04:02
Postat av: vanessa

inte ofta man ser dig utan linne med tunna band ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback