shopping i valbo med mamma och sedan gävle

Var in till valbo idag. Mammsen och jag.
Köpte 4 par skor och mat för ett helt fotbollslag!
Var in på apoteket och handlade lite där med.
Mamma är så söt!
VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!
(det har jag)

Sen skjutsade hon in mej till psyke så jag kunde pringa upp till min vän med ett par tofflor som vi inhandlade.
Stackarn går ju omkring i vinterkängor.. måste vara varmt.
Men nu har han snygga flipp-flopp skor som är svarta och lite "slitna" med dödskallar i. snygga som FAN!

Har var i upplösningstillstånd idag och hade diverse nojjor. Men han lungnade ner sej sen.
Han blev så glad när han fick se mamma, kramade henne läänge.

lite bilder på mina skor.

Köpte ett par likadana sådana här, fast i annan färg oxå. 45.50kr ! haha.. naajs!

   

Sen köpte jag dom här jättesnygga flipp-flopp;arna!


                                                


Ett par svarta och ett par vita..

naaajs! hehe..

Maten orkade jag inte fotografera,men det var lax och massa grönsaker och diverse andra saker. *mums*..

hepp,hepp blygdl..ä.. ja.. hihi

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Håller med om att du har världens bästa mamma..

Å jag har världens bästa bonusmamma! glad

2008-06-27 @ 22:51:36
Postat av: Nanni

ja visst har vi? :-) pussss!

2008-06-28 @ 12:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback