vänskap och kärlek

Vill börja detta inlägg med att jag saknar Ellie!
Hon är en mycket fin vän, hemskt rar! :-)

Sen kan jag berätta att jag "hittat på" Nasty As Macaroni (Nasra) en vän från tiden på Hassela.
Fick hennes nummer idag och jag ringde så fort jag kunde.
I andra sidan av luren hör jag hennes röst "jaaa".. åh vcad glad jag blev och hon med för den delen.. Har saknat henne SÅ mycket och tänkt hemskt mycket på henne.
Det är en av alla dom människor jag månar VÄLDIGT mycket om.

Sen saknar jag Tessa "den slutaste tjejen i kommun"..min alldeles egna lilla tjej! "toootooolah".. Hon ska gifta sej snart med sin flickvän. Då är jag där och gråter.. haha.. förmodligen gråter jag då..

Nu måste jag och Dandie snart träffas, saknar henne.. mycket!

Jag saknar Jonas nå enormt. Han varken ser man eller hör av nu för tiden. Men han har ju Markus nu..så.. ja.. inte vet jag. jag saknar honom bara!

Har man en gång fått passage till mitt hjärta, så är jag en EVIG vän. Jag sviker aldrig och jag gör mitt bästa för att mina vänner ska må bra.
- Jag skulle kalla mej själv för " en YPPERLIGT bra VÄN".
Det är dessvärre väldigt svårt att få passage till mitt hjärta och min själ. Man måste göra sej förtjänt av det, precis som jag måste göra mej förtjänt av ny vänskap. Precis som alla måste.
En del får väldigt snabbt passage och jag tar dom till mej med en väldans fart, allt beroende på hur jag läser av människan i sej.
Emma är en av dom få som fått VÄLDIGT snabb passage till mitt hjärta.
Jag månar om henne, fast jag inte känner henne speciellt bra. Men jag känner att hon är snäll, ärlig och uppriktig, Inge jävla skitsnack eller elakheter. Hon är en fantastisk människa helt enkelt.

Efter all skit jag gått igenom så har jag liksom inbyggda tentakler som hjälper mej att "se" och "känna" människor på ett speciellt sätt.
"läsa av dom".. kanske?
Jag vet inte. Men jag känner vilka människor som är fina. Sen har jag oxå haft fel, jag har haft hemskt fel vissa gånger. Jag försöker att inte dömma folk, men det händer dessvärre det med.

En del vill jag inte ens lära känna. En del intresserar mej inte ett dugg.
Liksom jag inte intresserar en del människor.
Det klickar helt enkelt inte. Det är helt okej det med.

"Alla olika och lika, det är så det ska va.."

Tessa



Dandie.
 

Ellie
 

Jonis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback