kusin, jobb och promenad

Klev upp 10.00.. tog en promenad med Nova och hämtade ut lite kläder som jag beställt.
200kr kvar att leva för denna månad, underbart! hahah.. guud, hur kan jag bränna så jäkligt med pengar? Jag vet själv inte vad jag gör för dom ju!
Jag är INTE spara, utan jag är DEFINITIVT slösa med STORT S!

Jag började jobba 14.00. Häktisk dag på jobbet. Hur sjutton kan man vilja åka på affärer en dag som denna?! Okej om det regnar och snöar, men när det är gassande sooool ute?!
Jag skulle ALDRIG gå på en affär då! Nej, då hade jag legat i parken och solat, druckit vin och snackat skit med nära vänner.
MÖJLIGEN att jag har kunna gå och fika! men gå i AFFÄRER?! nej!

Vi hade och göra idag kan jag lova! jäktigt och hektiskt.. ujja..

Tur att vi har en liiiten fläkt i kassan, svalkar ju lite medans man står där. Uatn den där fläkten så har jag smällt bort!
Jävla dålig luftkonditionering. Och man ska vara trevlig hela tiden, "ja men så klart, du har rätt när du skriker åt mej för att vi inte har en speciell glass-sort".. *damn* .. Gå på Willys och handla istället då! (skulle man ju vilja säga).. men man ska svälja.. oh ja!

Hem efter jobbet. och hämtade Nova, ut igen och mötte kusinen för en lång promenad.. Gick och skrämde upp varandra genom skogen, så båda var lite nerviga där ett tag..haha.. Det är ju inte riktigt meningen att skrämma upp sej själv, men man lyckas alltid. haha.. ville ju mest skrämma henne jag.
Pratade om allt från cement till salt.
öhh, eller något ;-)
Hon är rolig min kusin! Linda är hennes namn..

Nu ska jag gå och sova.. först duschen, sen sova. trött!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad mysigt det hade varit att krypa ner i sängen bredvid dig i dom där lakanen=)

2008-06-05 @ 23:25:50
Postat av: Nanni

haha.. och vem är du? :-)

2008-06-06 @ 21:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback