kokar potatis..

FRUKTANSVÄRT oproduktiv måndag..eller inte?..
Mycket folk på jobbet idag, eftersom det är REA på mycket nu.
Jätteroligt att jobba, dagen gick fort..men det var fruktansvärt intensivt.

Kom hem och gick ut med Nova, en snabbis bara för jag skulle till gymmet.
Gymmade ett tag, körde igenom rygg.. hårt, så jag kommer nog att ha ont imorgon. *humpf*..
Måste träna lite nu, måste liksom komma i form igen känner jag.. har varit alltför mycket öl och god mat på slutet.. haha.. men vad gör det? egentligen?
Som Emma brukar säga - Livskvalite!

Det är ju så härligt att dricka lite öl eller vin med några vänner, umgås och snacka skit..äta gott och vara mätt.. är det inte? :-)

Och ännu bättre blir det, för när jag vann fisketävlingen så fick jag ett presentkort på högbo brukshotell.
4-rätters middag för 2 med valfri förrätt och varmrätt.
och sist med absolut inte minst (det är väl efter den som man väger 20kg mer) DESSERTBUFFÉ och ostbricka!
satan vad gott det ska bli!
Jag läängtar! Och trevligt sällskap fick jag med med oxå! Inte dumt det heller.
Miss Emma! kul!

Så under tiden hon är bortrest så ska jag passa på att träna skiten ur mej, så jag kan äta hur mycket som helt sen när vi åker dit. haha.. Låter inte så dumt va?..

Nu kokar Nanni färskpopatis och har fixat kött.. härligt.

När Ellinor var här så lagade hon Taco-paj, helt underbart gott! Finns massa i frysen! Skönt att kunna ta fram en matlåda med sådant gotta i.. haha.. nu var vi där igen MAAAT!

 - Gud jag gör inget annat än att äter nu för tiden ;-)

Kommentarer
Postat av: Madde

Mat är gott den gör en GLAD! =D

2008-06-23 @ 20:24:14
Postat av: Nanni

ja, alldeles FÖÖÖR glad .. haha :-)

2008-06-23 @ 23:13:29
Postat av: Ellie



Naahh tok! Äter du av den än så kan du inte ta så mycket åt gången och då blir det väl ändå inte onyttigt hihi =p

2008-06-24 @ 08:40:54
Postat av: Nanni

hahaha! du är rolig du! men jag kan väl inte äta tacopaj varje dag, då skulle jag ju tröttna.. måste variera min vän :-)

2008-06-24 @ 10:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback