ingenting speciellt

Tog en REJÄL sovmorgon i morse, vilket ändå inte gjorde susen. Är så trött, så trött. Vet inte varför.
Min hypersomni kanske?.. *duh!*..
Är bättre i perioder men sämre i andra.
Men vill verkligen inte äta upp-piggande medicin längre, är så trött på att stoppa i mej skiten. *suckar*..
Får dåligt humör av dom jävla tabletterna oxå. Så bra som jag mår sen jag slutade med dom har jag inte mått på längre!
Vet inte, men om humöret blir dåligt av dom så ska man inte äta det, tror jag.

När jag åt den där jäkla medicinen så kände jag mej spänd som en fiolsträng mest hela tiden och sa någon något så kunde jag explodera, men så är det inte längre. Jag är lugn och harmonisk, mest hela tiden, tycker jag :-)

Så nu ligger det sjukt mycket upp-piggande i mitt "medicin-skåp" som jag har hämtat ut för 3000kr, om det inte var mer, som bara ligger där.
Känns som om man kastat pengarna lite i sjön.

Jaha, nu kom regnet.  Det har varit strålande sol mest hela dagen, så nu luktar det sådär gott.

Ska nog sätta mej på balkongen och lukta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback