huvudvärk..uppdatering

Har sådan huvudvärk att jag spyr snart! Fy...
Pratade nyss med Christine och hon hade haft en trevlig midsommar, skönt! :-)

Idag var det Jonis, emma och jag som jobbade. Rätt mycket folk idag eftersom det är en massa REA, men imorgon när vårat annonsblad kommer ut, DÅ blir det fett med folk.
Kul att jobba då. Hoppas bara att dom snälla och trevliga kunderna vinner över de sura och gnälliga. Önskar mej en bra dag imorgon.

Just nu önskar jag mej sällskap, vin och en massa mys! ;-)

Orkar inte skriva nå mer med denna huvudvärk.

hepp,hepp..blygdlä... hihi ;-P


Kom på en sak. - Igår när jag satt och svarade på en massa mail på qx, så dök det in ett nytt i min brevlåda..där stod det såhär...

hejhej

jag e konstnär=) och målar tavlor.
och jag målar genom webcam. och modellen som jag skulle måle egentligen är sjuk...så hon kunde inte..så ja undrade om du skulle vilja a hennes plats=) du får 3000 för besväret.
de tar bara en kvart för mej att måla. å pengarna komme redan nu iväll. kramen,,.

Så då svarade jag att vi kunde träffas så skulle hon få måla mej..hahahaa!
Då svarade hon att det ABSOLUT inte var något skämt utan allvar.

hahaha! sen svarade jag igen att vi i sådana fall skulle träffas så skulle hon absolut få måla av mej. inga problem.
Då svarade hon inte.

Vad hade den här tjejen(?) killen(?) tänkt sej?.. att jag skulle sitta och glo i webcam och medans hon målade mej? Sen skulle JAG få 3000kr för besväret, som hon(?) han(?) förmodligen skulle "sätta in" på MITT konto?! hahaha!
Jag förstår inte?..

herregud!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det är inte lätt för varken mej eller Nova nu. Hon löper och jag...löper.. ehm.. ja. haha
Vi gnäller och tycker synd om oss själva.
Hon blir sur och jag är konstant irriterad. kul!
Jag äter Mars och dricker cola! ja det gör jag + att jag smällt i mej en massa chips! Man får göra det, ibland.. Har dock blivit liiite för ofta på slutet. Måste komma igång med träningen igen innan jag degr ihop helt här borta.
 - Imorgon blir det en jogging tur och sen blir det gymet! Nu jäklar!

Nu ska jag gosa med lilla nova.


Kommentarer
Postat av: vanessa

jag fick samma mail från säkert samma människa för ett tag sen, nån dag senare fanns inte användaren längre.

seriöst du! :)

2008-06-22 @ 19:38:07
Postat av: Nanni

Till Sessan



hahhaa! jag höll på garva ihjäl mej jag. var det en blond tjej på qx som skrev till dej? hahah! tror hon att man e så dum? fnissar

2008-06-22 @ 21:08:12
Postat av: vanessa

jupp, en blondie.. har fått det flera ggr under åren. sen blir hon blockerad. haha!

2008-06-24 @ 10:20:55
Postat av: Nanni

hahah! Vilken satkärring! fnissar

2008-06-24 @ 11:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback