vem skulle ni vilja vara?

Nu sitter jag här, nyduschad och ska cykla iväg till jobbet.
Imorse var både jag och Nova trött.
Vi låg och myste i sängen ett tag innan jag klev upp, duschade satte i linserna och klädde på mej.. Allt i en dimma. haha.
Tog kopplet i handen och ropade på Nova, men nej - ingen kom..
Hon låg kvar i sängen och vägrade komma. hahaha! Det är SÅÅÅ typiskt rottisar att kunna vara sådär morgontrötta.
Jag tror att jag oxå är en rottweiler, eftersom jag e så fruktansvärt morgontrött jag med. Eller kanske att jag var det i ett tidigare liv. *fnissar*..

Efter mycket om och men s¨fick jag ut henne. Vi strosade lite, bara en snabbis idag. Men hon gjorde sina behov och var nöjd så. Dessutom är det så varmt nu, då det är ändå inge kul eller skönt för henne att gå nå längre.
Det gör vi när värmen har lagt sej.
Idag funderar jag på om vi ska ta en springtur kanske...

- Jag MÅSTE sluta röka!

Jag vill fråga er en sak..
vem skulle ni helst vilja vara av George W. bush eller Operah Winfrey?
Skriv gärna och motivera ditt svar :-)

kram till er och tack ni som läser :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja gumman nu måste du sluta röka :)..

Jag skulle vilja vara oprah.. hjälper massa människor hela tiden, tar upp saker som ligger en nära på livet. helt underbar människa!

Postat av: Madde

Jaa jag skulle vilja vara Oprah W. Hon verkar vara en jordnära människa, trevlig o allt av de positiva.Sen har hon ju verkligen ett intressant jobbler

2008-07-15 @ 11:29:34
Postat av: Ellie

Jag vet inte om jag skulle kunna sova om nätterna om jag vore George W Bush, men självgod som han är så är det nog säkert inga problem. Därför tror jag att jag skulle vilja vara Oprah istället och ge bort grejer för hundratals dollar i mitt program. För att inte glömma all annan välgörenhet kvinnan gör. Puss!

2008-07-15 @ 12:14:32
Postat av: Urban

George skulle jag vara. Vilka möjligheter jag skulle ha att förändra världen.

2008-07-15 @ 16:48:32
URL: http://bollfot.blogg.se/
Postat av: Jonis

Jag skulle vilja vara George !! hehe fan vad jag skulle ändra på saker då

Jag skulle bli den bästa George =)

Pussilago

2008-07-15 @ 18:17:01
Postat av: jenka

George med oprahs ödmjukhet:) pöss gummsan!

2008-07-15 @ 20:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback