vad glad vi blev

Orkar inte skriva idag.
Fick 2 timmars sömn, började jobba kl 6 i morse.
Väl på jobbet, osminkad, utan min skönhets sömn och fruktansvärt trött så kliver det in en riktigt snygg karl med underbart vackra händer. - Varför kom han just idag?!.. *suckar ljudligt*..

- Som jag sa till dej innan. Det är oförlåtligt! ;-)

Kände mej som ett slakt och såg dessvärre så ut oxå. Kunde han inte valt en mer passande tid?.. karlar!

Annars så är ellie här, Hon kom igår. Såg vilsen ut på sin väg mot mej. *fnissar*.
Sen fick hon följa med mej ner på gymet, hon läste spanska medans jag pumpade.
- Vi var duktiga på varsitt håll :-)

Jag kanske är den fattigaste människan vad gäller pengar, men när det gäller vänner så är jag den rikaste!

Igår fick jag pengar av ellie och hennes mamma för att köpa mej en micro. Hur jälva snällt var inte det?
Gud jag ville gråta, tacka 100246265 gånger (vilket jag oxå gjorde, hennes mamma blev trött på mej tillsut och tyckte att - "det var väl inte så mycket") men det var det ju!

Sen lagade ellinor mat. god mat!
Efter maten kollade vi på dr phil och sedan cesar milan.

Sen tog vi en promenad på 1.5 timme.
mys!

Nu är jag så hemskt trött!

Först te, sen sängen!

Som ett barn på julafton, här packar jag glatt upp min MICRO!





Första gången den används, UNDERBART att se! att höra ljudet från dess motor!


 

MAT  + VIN
 
 

 



På vår långa promenad så träffade vi en igelkott som jag förövrigt uppmuntrade Ellie att "klappa", - det gjorde hon.
Samtidigt som hon satte ner handen för att klappa den så liksom "stuttsade" den upp mot hennes hand, vilket resulterade i att den stack henne..
Hon såg chockad ut och såg på mej med stora ögon, jag såg hur förtvivlan förbyttes mot ilska över att jag faktiskt uppmuntrat henne och lovat - dyrt och heligt- att ingenting skulle hända.
Sen knep hon med handen om sitt lilla finger och sa...
- NAAAANNIIII, DU SA FAKTISKT ATT DEN INTE SKULLE STICKA MEJ..

Jag skrattade. Jag tyckte det var skitkul..
Det ska va Ellie...!




Kommentarer
Postat av: joniis

he he he vilket inlägg det blev =) fin mickro! Passar bra i ditt kök =) hehe

hoppas du får en bra dag =)

puss å kram på dej din bus unge =)

2008-07-08 @ 10:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback