grillning på HÖG nivå!

Nu har vi precis ätit!
Jonas gick på Willys efter jobbet och inhandlade grönsaker så vi kunde göra en sallad.
Älskar dej Joniis!
Jonas kom hit, vi började grilla köttet och stoppade in pommes fritsen i ugnen.
Jonas var grillmästare och jag var salladskvinna/pommes-skötare.
Efter ett tag ringde Sofi, sen kom hon upp! mys!

Vi satt där och åt och pratade. Det blev mycket skratt.
Kolla på girls of the playboy manison, som förövrigt är ett av mina absoluta favoritprogram!
Jag höll på dö i en skratt-attack där ett tag. *fnissar*..

Sofi fick jobb idag! :-) - All lycka till dej gumman! så roligt att höra!

Nu är jag så trött att jag håller på att svimma känns det som. Trött och mätt.

Tack för allt trevligt sällskap det måste vi göra om snart igen!

Sen i Augusti så ska jag och Jonas styra upp ett "beach Party" på strandbaden. Jajjemänsan!
Vi ska köpa ett partytält på RUSTA och sätta upp där, sen blir det massa grillning och diverse lekar!
Sofi har LOVAT att ställa upp med en av lek-attraktionerna.. hihhi..
Hawaii-tema blir det!
Det kommer att bli såå kul!

Den här växten fick jag av jonis, han hade köpt på  Willys till mej så att jag kunde ha den på min balkong, den tycker om sol.
Citron Meliss.. stavas det så? god var det iaf!



Och jag har hört att man ska prata med växterna...


Vackra Sofi
 

 Jonis goes Ugly Betty ;-)

 Nanni goes Angelica ;-P

Jonis vore vi straigta så skulle jag gifta mej med dej! haha! love u!





duh! öhhh! va??? ;-)






Kommentarer
Postat av: Anonym

är du homosexuell? :)



Ha det så bra!

2008-07-17 @ 12:13:50
Postat av: Joniis

Hehe vilket fint inlägg=) hehe men saladen inköppte jah på ICA =) hehe in Willys!... love ya



Puss puss

Postat av: Nanni

Nja, homosexuell vill jag inte kalla mej.. jag är nog bisexuell.. tror jag? haha.. dras nog mer till tjejer än till killar,men kan tända på killar med.. Händer dock inte så ofta att jag tänder på dom så då ska det vara någon speciell ;-)

2008-07-17 @ 19:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback