bilder från gårdagen

Gårdagen var RIKTIGT rolig!
Först duschade jag och sminkade jag mej.
Sen blev jag bjuden på förfest hos Sofi och en annan hos Tanja.
Jag orkade inte ta mej någonstans, så jag satt här hemma och drack själv, kollade lite på internet, mimade till musik i spegeln (som förövrigt Emma lärt mej) och dansade.
Sen bar det av till Jonis. Gick upp dit och fick en öl av honom.
Pratade, skrattade och skämtade.
Sen åkte jag ner till krogen för att möta upp Linn och kompani.
Jag gick in på krogen, betalade inträde och sedan så drog jag in den sunkiga lukten i mina lungor, satte på mej ett leende, mitt absolut BÄSTA och gick ut och tog en cigg.
Träffade Sofi och hennes kompani ute oxå. Hemskt trevlig tjej det där!

Min kusin var oxå ut, så kusin med kompani bjöd stackars mej på en öl. haha. - Tack kusin!

I takt med alkoholen blev jag snyggare och snyggare. Tillslut var jag oemotståndlig.. (ehm, vilket skämt!).. hahah!
Sedan dansade vi allihopa.

Sen kom JONAS (varifrån kom han?!).. han och Christoffer dundrade in på kharma! oh yeees! Nu kändes allt fullkomligt!
Minns inte sist när jag fick vara med så mycket folk som jag tycker om så hemskt mycket. Och allihopa var där! det var mys!

Dagen idag har dock inte varit lika rolig.. bakis.. och lite frågetecken sen igår kväll... men helt okej ändå..

Från Jonas balkong.
Han odlar jordgubbar och tomater där..

- Se här..jordgubbe, jättegod!


Tomaterna, fast dom e nog inte klara förrän i vinter..eller nå.. ser det ur som.. hihi


Detta ska föreställa månen.. öhh? jonas, det blev inte såå bra.. haha


Bilder från krogen. Blev tyvärr inte så många eftersom jag helt enkelt hade så jävla kul att jag glömde bort att knäppa kort. hahaha ;-)

Sofi och jag..


Kusin och jag!


en del av gänget.


Cristoffer och Jonas


En del av gänget som dansar


Fina fisken som jag fick av Sofi! hahaha! Tack gumms, men why i fish?








Kommentarer
Postat av: Ellie

Hihi tur att du hade det kul =) Kharma, vad ska man säga.. hoppas du inte var äldst av alla denna gång =P

2008-07-19 @ 21:42:11
Postat av: Nanni

nej denna gång var jag inte äldst. Man måste tänka på att du och jag gått ut på kharma typ 2 dagar innan löning, många som är ute då liksom.haha ;-)

Kharma ägde denna gång. myyyys! ;-) kram på dej!

2008-07-20 @ 01:55:06
Postat av: SofiLindberg

Haha varsegod baby :D Hade super kul emd dig!

2008-07-20 @ 21:10:49
Postat av: Nanni

hade kul med dej med Sofi! :-) Synd att jag inte hann prata så mycket med pojken din, men det kommer väl fler tillfällen! kram!

2008-07-20 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback