stress som blev en härlig frukost!

Började med att jag vaknade alldeles för sent, böjade tio och vaknade nio (trodde jag).. Upp, tvätta ansikte, sätta i linserna och ta ut nova. Var hemma till kvart i tio.
Ut upp på cykeln, hojade iväg till alá RUSTA.
Kommer dit.
Då säger Jonis, - Vad gör du här?
Jag börjar tio, säger jag.. väldigt stressad..
- Nej det gör du inte, säger han.. du börjar kl ett.
Kl ett?! okej, tyckte jag.
Cyklade till hemköp, handlade lite där. Träffade Markus, Jonas kille. Pratade lite.
Upp på cykeln och hem igen.
Jag blev glad, för jag hade inte hunnit äta någon frukost.. 

Så nu fick jag en hej-dundrans-frulle!
Nu är jag mätt ända fram tills det är middags dags! jeeehaa!
Balkong-frukost! jaaa tack! (dock inte så hemskt nyttigt, men gott var det!)
  



Sen blev det lite bus med Nova i stadsparken, men det är för varmt för henne.. Hon flåsar för ingenting. stackars!
Sen blev det mys med Nova i parken.
Nu ska jag till jobbet igen.
Gym ikväll! - oh ja!
Motivationen är tillbaka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback