mycket händer. mer SKA hända!

Jobbet gick bra. Men jag har sagt det förut och jag tänker säga det igen - DET ÄR INGE SYRE I DEN DÄR BUTIKEN! JAG BLIR GALEN!

Efter jobbet cyklade jag hem och tog ut Nova, sen bar det av ner på gymet.
Där träffade jag en tjej vid namn Sofi, vilken kropp!
Hoppas verkligen att få träna med henne, behöver lite sparring så jag kommer igång någon jäkla gång. ORDENTLIGT!
Så svårt att komma igång när man tränar ensam, lättare att komma igågn när man är två, ha någon som skriker på en, då får jag den där lilla extra energin till den absolut sista repetitionen, den där som är så seg och gör så JÄVLA ont. Jag fixar den då, men tränar jag själv, ja... då skiter jag i den sista. Orkar inte. haha..
Men när man väl fått in ett mönster i träningen så går det av bara farten, då fixar man det ändå.
- Men det är ändå roligare och med energigivande att träna med någon!

Var bara på gymet i 45 min idag. Fan det var ju ingen luft där inne heller! kvavt så det heter D U G A!

När jag kom hem idag så har mamma varit och storhandlat till mej! Har jag inte en underbar mamma,så säg!
Hela frysen, hela skafferiet och hela kylskåpet var fullproppat med mat och nyttigheter!
JAG ÄLSKAR MIN MAMMA!

Imorgon så blir det Högbo Brukshotell med Emma! SÅ JÄVLA UNDERBART!
Har verkligen sett fram emot den dagen! maaaat! och för att inte tala OM sällskapet,  hell yea! ;-)

Nu diska och sen inlines!

puss o kram, ses på stan! (gud så fjortis-aktigt jag vet, men jag tillåter mej att vara fjortis idag) hihi..

PS. Jag är så JÄVLA glad över min nya mopp! haha! ;-) det ni.. it´s the little things! ;-)
Tack mammsen!

Min balkong! (efter att mammsen varit här..) haha ;-)




Kommentarer
Postat av: Ellie

vilken snäll mami du har =) fina saker!

2008-07-03 @ 22:53:27
Postat av: Nanni

oh yes, mamma är bäst!

2008-07-04 @ 11:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback