Uppdatering.. morgonskrivande infört!

Nu har jag kommit hem efter träning med Sofi!
Jäklar vilken trevlig och gullig tjej!
Kommer förmodligen att ha riktigt ont imorgon.. *nickar frenetiskt*.. Kan påpeka att jag ALDRIG tidigare har varit så in i helvete svettig när jag gått ifrån gymet!
- Tack Sofi för en jävilusiskt bra träningspass! och tack för peppningen när jag verkligen inte orkade mer! :-)

Nu ska jag äta, igen.. haha.. mat ÄR gott!

Kanske kommer in lite bilder från träningen sen,om Sofi vill dela med sej av dom ;-)




Jobbet har gått bra. Är dock trött nu. Har varit ut på lång promenix med Novisen.
Lekt, härjat och slagits lite ;-)
Funderar på att röra ihop nå mat innan jag ska iväg till gymet och träna med Miss Sofi.
Ska bli riktigt trevligt! Kul med lite sällskap på gymet. oh ja!
Jag har ju micro nu, så det är ju as-lätt att sätta på tining och tina upp lite kyckling eller lax! Helt otroligt! :-D

På jobbet idag träffade jag Christines bror och hennes svägerska, det gjorde ont i mej. Jag saknar dom. Jag tycker att dom är roliga och snälla.. ja, det gjorde ont...

Nu ska jag slänga ihop maten då.
Men skriver mer när jag varit och tränat, om jag orkar lyfta armarna då ;-)

Joooniis! hejhej! hihi

















Natten har varit jobbig, har haft diverse otrevliga drömmar. Men nu klättrar jag uppåt!
Kände att jag var lättare i själen i morse.
Tanken styr mycket och jag tänkte att antingen kan jag deppa ihop eller göra något åt det, så jag gjorde något åt det.
Skulle vara lättare att deppa ihop och slippa göra något åt det, men aldrig i livet!
- I´m a fighter! *fnissar*.

Ställde klockan på 08.15, tänkte att jag skulle gå upp då och gå en långpromenad med Nova, men så blidde det dock inte.
Vaknade runt 06 av att det åska ORDENTLIGT ute. Det skakade i min köpeslägenhet! fönsterrutorna skallrade nästan och jag drog täcket över huvudet.
Tycker om åska och blixtrar, men det var jobbigt att bli väckt av det.
När klockan sen ringde så var jag inte alls så pigg, störd natt sömn och störd morgonsömn.
Så jag låg och snosade till kvart i nio!
Kollade såklart fel på klockan (trodde hon var kvart i tio) och jag börjar kvart över tio idag.
Herreguuud, jag har inte ens hunnit ut med Nova, så jag ringde till Jonas "aaa", hörs en röst på andra sidan luren
- Vad gör du, frågar jag..
"öhhh, soover?"...Säger Jonas.
- Sover upprepar jag, men...men...Har du sjukskrivit dej?..

"nej, vadårå?" säger Jonas ..
Då kollar jag på klockan och den är ju bara kvart i nio!
- Oh, föörlåååt! ja, somna om du..förlåt!
"aaa, okej..hejdå.."
- hej då..

Det blev en kortare promenad med Nova, men ändå inte jättekort.
Men jag hann hem och äta frukost och nu ska jag iväg till jobbet.
Hann leka lite med nova oxå, innan jobbet. kul.




Förväntansfull - kasta någongång!


hahah! kalv! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback