morgonpromenad nu!

Vaknade 08.00. Upp, borsta tänderna och gick på toa.
Solen lyser! skönt väder!
Har än så länge inge ont i kroppen,men det kommer säkerligen. vågar jag nästan lova ;-)

Nu ska jag ut på promenad med Nova, innan det är dags för jobbet.

Skriver mer sen! kram folket!

Nyss hemkommen från proemnaden. Hann dock bara vara ute i 1 timme, ska ju jobba.. *suckar*..
Idag är en sådan där dag då jag vill vara ute hela dagen iallafall än så länge, antar att det kommer regn idag med.
Men regnet är härligt med med.
Glömde ju bort att visa er min tatuering som jonis gjorde på jobbet igår. haha..
Det var nämligen så att jag stog och lutade mej med min underarm mot vårat databord, när jag sedan ställer mej upp så har jag tryckmärken från ett mönster i databordet.. så han har gjort ritningen efter det. vackert!

 

och sen är detta min ödle grimas!

lär er från mej!
  (jag ser ut som en kines.. gör jag inte?hahahah!)

Kommentarer
Postat av: Jonii

tyst nanni tyst =) hehehe ha en bra dag

ses en stund på jobbet. puss

2008-07-14 @ 11:23:15
Postat av: ellie

det där var en hemskt fin tatuering! haha! och din ödlegrimas är inte att leka med, hehe =p

2008-07-14 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback