Middag, promenad,kusin, ost och borgvattnet

Okej, nu är det nya tag igen! Nu får det inte bli fler smällar, för då går jag nog sönder.. - På riktigt...

Jobbet idag jag HEMSKT! lika som igår.
Stress, stress och STRESS.
Absolut inge kul.
Jag blir sur och arg när jag blir stressad.
Går in på lagret och slår hårt i någon vägg för att sedan gå ut i butiken igen med ett leende på läpparna.
- Jag blir ARG ibland.

Huvudvärk har funnits med mej hela dagen - Hej huvudvärk! ... -FÖRSVINN!

Sedan tog jag och Linda en lång härlig,uppfriskande promenad, såklart var Nova oxå med.
Där gick vi och pratade. Linda jobbar ju i furvik nu. Hon har så roliga historier att berätta därifrån varje gång man träffar henne. *fnissar*..
Hon är söt min kusin.
Jag följde med henne hem och fick med mej massa OST. *nam*.. pålägg imorgon! :-)
thank u baby!

När jag kom hem sköljde ångesten över mej. pengar, pengar och återigen FUCKING PENGAR!
Jag tyckte det var dyrt när man bodde två, men nu när man bor ensam så är det nätt och jämnt att det går ihop!
Funderar kanske på om jag ska sälja min lägenhet och flytta till nå billigare, kanske en hyres denna gång?.. jag vet inte hur jag ska göra. Älskar ju den här lägenheten.
Men det är sjukt, för jag har KÖPT den här lägenheten men ändå är hyran rätt dyr! jag blir tokig!

Något bra och roligt som ska hända snart (närmare bestämt på fredag) är att jag och Emma ska äta på högbo brukshotell. Jag berättade ju att jag fick ett presentkort där när jag vann fisketävlingen i midsomras.
Äntliiiigen ska vi tjocka! haha! *myyys*..
Längtar!

Nu ska jag fortsätta göra matlådor, sen ska jag sova. så trött.

P.s Sen blir det faaan borgvattnet! Eller hur Emma?.. *buuuuu* ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback