jobba.

Nu sitter jag här och det känns tomt utan Nova.. Men det är bra för henne att få vara hos moster, hon har varit själv så många timmar nu när jag jobbat långa pass hela veckan.
Sov till 9 i morse, det var skönt men jag var fortfarande trött när jag vaknade.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känner mej lite låg idag. Förmodligen för att jag umgetts av 2 vackra människor igår och hade mycket roligt och trevligt och att vakna själv och verkligen känna hur ensam man är, det är inte kul... "När alla vännerna gått hem"..
Ensam till tusen känner jag mej just idag.
Kanske är det dagsatt ta klivet vidare? jag kan ju inte leva ensam hela livet...

Jag måste tillåta mej själv att dejta igen. Att sitta här i ensamhet och inte vilja dejta, det gör inte saken bättre.
Man får ingen närhet på det viset.. Förutom av sina vänner. Men det är en annan slags närhet.

- Jag behöver fysisk närhet innan jag svälter ihjäl och därmed BASTA!

Det är inte svårt att fixa själva närheten. Det finns alltid någon att ringa om det skulle vara så. Men hur tillåter man sej själv att göra det?
Hur tar man det steget vidare från allt det gamla?

Nu ska jag cykla iväg till jobbet.

När Ellie var här så fick jag en present. En liten blom-ängel och en ask med änglar på - innehörande 1,5kr. hahahh
(1,5kr är ett internt skämt, från en verklighetsbaserad historia av ellie)





Det får mej att skratta när jag tänker på det.. hihi!
Kanske får ni en dag läsa om själva historien på Ellie´s blogg.. Ingen som vet, ingen som vet..
elliefant.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Ellie

Åhh vad gullig du är! Vad glad jag blir =) hihi Ja den där historian kommer nog förr eller senare den också, haha!

2008-07-17 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback