ingen bild alls. några ord. tråkiga jag.

Idag var det min tur att skrämma Jonas på jobbet. Han skrev och hoppade och slog i luften och tillslut mej med.
hahahah! hämnden ÄR ljuv! ;-)

Synd att jag inte filmade, men det kommer.. jag lovar er det!

När jag kom hem från jobbet så tog jag på mej springskorna och bytte om, sen joggade jag och Nova runt hela vallhov (Du vet den där vägen vi gick Ellie).. det är långt, men jag fixade det! hell yea! ;-)

förbränningen ska på topp!

nu gröööööt! *mums*..


Jag ska bjuda er på en låt.
En låt som jag aldrig trodde att JAG skulle gilla.
Efter några lyssningar på den så grät jag. Den berörde mej, texten är vacker..
Alla tolkar vi ju olika.. men när en text berör mej så gillar jag låten på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback