idag, idag är, idag kan, idag ska, idag...idag.

Idag är en solig dag.
Idag är en sol-dag.
Idag är en dag..
Idag är precis som alla andra.

Nu är klockan 08.40 och jag ska ta cykeln hem till mamma och pappa.
Vill hem dit.
Sen ska jag ta båten ut till stugan och sola.
Enda dagen jag är ledig är idag.
Jag hoppas att jag får fint väder.
Idag ska jag gå förbi moster och hämta saknade Nova!

Stugan är en harmonisk plats.
Där får jag tänka ifred, känna ifred och framför allt VARA ifred.
Jag lämnar telefonen hemma så ni vet.
Idag vill jag inte bli störd.
Idag ska jag ta vara på mej själv. Jag behöver det.

Kanske blir det utgång med Sofi ikväll.. ska bli mys i sådana fall! :-)
Det är något strand party på KHARMA. hihi.. roligt!

Så idag blir det inge bloggskrivande. Men har säkert en hel del bilder att bjuda på innan dagen är slut ;-)

Kommentarer
Postat av: Urban

Sunt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback