gym + bilder

Det gick underbart bra att träna idag. Är dock fruktansvärt trött i biceps sen i förrgår.
ikväll blev det bröst och triceps.
Sofi lärde mej bänkpress. Jag har verkligen ingen teknik alls!
När jag gick brottargymnasiet så bänkade jag 85kg som mest.. vill jag minnas. Men ibland så får jag för mej att det var 90?..Men det kan jag väl inte ha gjort? eller gjorde jag? Minns fan inte.
Men jag var stark då. Stark som en oxe.. Det är jag INTE längre. *fnissar*.. men det gör inget för jag är söt ändå! :-P

Nu sitter jag här och väntar på att Sofi ska sicka över gymbilderna på oss.. Jag förväntar mej en grann blond tjej (Sofi) och en lite mindre grann tjej med en massa grimaser (jag)... *fnissar*..

Lite bilder från vårat grymma träningspass! - Vi äger tjejen! ;-)

Lite träning av bröst först ;-)
(Bör tilläggas att Sofi var grym på bänkpress!)






          

Lite triceps..




       

Tack gumman för ikväll! Det är alltid lika svettigt ;-) hihi!

kram folket! och absolut god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback