besök hos morfar

Vem vill jobba sådan här vackra dagar? INTE jag!
Men det är precis vad jag har gjort. 10-17.. hela dagen på rusta.
jobb jobb och återigen jobb,men jag har sagt det förut och jag säger det igen - Det ÄR bra för plånboken!
Den här månaden är den värsta jag har varit med om på länge.
Jag har mer räkningar än vad mina pengar räcker till.
Fruktansvärt jobbigt, men en dag då jäklar vänder det! Det är jag helt säker på.

Idag efter jobbet knatade jag hem till morfar där jag blev kvar i 3 (?!) timmar!
Ingen av oss visste vad klockan var och fick en smärre chock när vi insåg att den var halv nio!
Då kände jag att det var dags att knata hem.
Med mej därifrån fick jag bonnier-skivor till körkortet, nu drar jag igång med detta på riktigt.
Jag ska ha det där jäkla körkortet snart! Då kan jag ta mej som jag vill, vart jag vill och NÄR jag vill.
frihet.

Lite bilder från när jag var hos morfar.
Sen plugga körkort.

Nova på morfars gård




Matning av sköldpaddorna.





Nova älskade sköldpaddorna och ville helst ha en.. men hon fick nöja sej med att titta på dom och en liten puss fick dom oxå, men det fick jag inte med på kort..



Dessa bilder inte från besöket hos morfar. Men jag lägger ut dom ändå, för vad är ett inlägg utan kort på MEJ? hahaha ;-)




Kommentarer
Postat av: Joniis

men gud vilka söta turtles =) ehehe ja vill också ha =)

Nova alltid lika söt

och du snygg som alltid =) puss på er mina darlings =)

Postat av: Nanni

Kom med till morfar nästa gång så ska du få smaka på ninja turtles;arna du med! ;-)

puss underbara Jonas!

2008-07-23 @ 22:58:13
Postat av: jenka

fasiken vad snygg du e på bilderna nanni!

Vore jag inte så j-vla hetro hade jag limmat på dig direkt haha=)



puss!

2008-07-24 @ 00:02:17
Postat av: Nanni

Jenny; hahahah! Du är rolig du! ;-) puss på dej gumms!

2008-07-24 @ 01:06:50
Postat av: Lasse

2008-07-24 @ 05:53:49
URL: http://B
Postat av: Lasse

Går bra för mig just nu... Fina bilder du har i dagens inlägg! =)

2008-07-24 @ 05:54:51
URL: http://bjornmyran.blogg.se/
Postat av: Ellie

Ja vad vore inläggen utan nån som helst bild på dig? Ingenting! Hihihi =D

Teenage mutant ninja turtles, teenage mutant ninja turtles!

2008-07-24 @ 12:14:48
Postat av: Nanni

Ellie;

Nämen guuud, I know! Varje inlägg bara MÅSTE innehålla MINST en bild på mej! fnissar.. miss ya!

2008-07-24 @ 20:32:20
Postat av: Nanni

Lasse; Tack så mycket, vad go du är! ;-) kram!

2008-07-24 @ 20:33:00
Postat av: en i mängden

Vilka ögon du har! underbara!

2008-07-24 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback