tjoohoo

Hej alla barn nu blir det barnprogram..
Nu tänkte jag uppdatera min blogg lite. Kommer att skriva en del igen nu, har nämligen fått tagit mammas dator :-)
Nu kan jag betala mina räkningar själv oxå, så nu slipper du det Christine :-)

Livet i stort rullar på..det är slut mellan mig och Christine..  
 Jonas har varit min "flytväst" under den här tiden. Tack Jonas, du är underbar!
Nu 1Maj ska vi iväg på SPRING-PRIDE, haha, det blir kul! Jag borde skriva en låt "Jonas & Jag".. haha..

Nova mår bra.. hon växer och frodas :-) Hon ska snart in i löpet, mindre kul.

Igår var det jobbfest, vi spelade spel och sjöng singstar, måste meddela att jag vann. hehe.. Men jag vet fan inte om bakfyllan idag var värd festen igår? usch, jag har varit ett slakt hela dagen.. Inte mått vidare bra alls.

Jag och jonas skulle ut idag oxå, men jag fixar inte det.. usch.. var längesedan man körde en 2-dagars nu.. Jag väntar med det tills vi ska på spring priden.. då blir det paarty! :-P Fan vad jag längtar!

  JOOOOONIS! :-P
 harry o nova
 Dandie och lite av mig. haha..
 Dandie o Jag.
 Från festen igår.. Nej, inge full va? uscha.. haha.
 Moi..
 moi..


Kul att träffa Lotta härom dagen, närmare bestämt igår.. hihi.. vilken mage! GRATTIS! :-)

Måste säga att det känns inte allför illa att vara singel. Tack Jonis för att du hållt mig flytande!
Nu finns inga mer måsten, inga krav, allt bara ÄR :-)
Jag bara är. flyter. :-)
Självklart går det upp och ner.. men nu går det mest bara uppför. Idag bestämde jag mig påriktigt. Det blir inte jag och Christine igen..
Trodde att jag skulle förbli singel hela livet.. men igår, då träffade jag någon som fick mig att förstå att det finns många kvinnor där ute.
och det gör det ju! hihi.. du och jag vet ;-)

nej, nu ska jag sova. Jobba imorgon och sedan blir det filmkväll med en viss dam ;-)
bara filmkväll? *ler lurigt*..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback