sova..skönt..sova oroligt..

Natten har varit sådär.. lite jobbig faktiskt. vaknat till och från. oroligt inatt..
Idag blir det jobba, det blir trevligt. Träffa lite folk.
Vanessa har uppmanat mig till att söka till folkhögskolan.. Ja, jag kanske gör det, känns det nu.
Jag vill ju så gärna bli brandman (eller kvinna då) någongång..

Igår åkte min kära mamma och handlade till mig. det var snällt. Hon är snäll min mamma.. Jag älskar min mamma!

Mysen har fått somnat in. Mamma sa att det gick bra. Åh, den lilla porslins-katten. Han var såå liten och fin.. :-(

Näe, nu ska jag ta ut Nova, sminka mig lite och cykla till jobbet..

längtar tills ikväll.. :-)


Jobbat idag. Det gick bra. Det var bara 3timmar. det var skönt :-)
Nu ska jag städa lite.. måste ju vara fint här när man får fint besök.. hihi :-D
Jag längtar tills det blir sommar. Men ändå inte. Sommaren kommer att påminna mycket om dig.. Det orkar jag inte, så därför vill jag inte ha sommar..
Men det går väl över det med. Precis som allting annat. Det kanske är första veckorna på sommaren som känns jobbig, sen går det över.
Jag måste säga att jag är väldigt lyckligt lottad som har så fina vänner. gamla vänner och nya vänner.
Går inte en dag utan att jag tänker på er! Ni är alla underbara!

Ellie - The girl next door! eller föredetta "girl next door". Jag saknar dig. men vi ses igen! Du får komma till mig gumman! anytime! Jag har ju som sagt en tom plats i sängen nu för tiden. Du får låna den! :-)
 
Jenny - Tack för allt du gjort för mig på så kort tid, du får mig alltid att le!

Jonas - Min flytväst när vattnet når upp över hakan på mig! Du är fullkomligt underbar! Den man som får dig i sitt liv kan skatta sig lycklig!

Linda - Min underbara kusin, du ställer alltid upp..

Linn - Så underbart genomgod, jag kommer sakna dig nu när du flyttar :-(

Vanessa - Du har alltid funnits där för mig, även om vi inte hörts eller setts på länge, så vet jag alltid vart jag har dig. Även om vi bråkar mycket och blir arga på varandra, så tycker jag om dig hemskt hemskt mycket!

Anna.Ö - Oxå en nyvunnen vän, men en vän för livet.

Emma - en bekant som blivit min vän. Vi umgås inte på tu-man-hand, men när vi ses så blir jag glad. Du är rolig, snäll och omtänksam!

Andreas - Vi har inte någon kontakt längre. Vet inte vad det beror på? Men det gör inget. För du finns alltid där och hjälper till om det behövs.

 -Jag hoppas att ni alla vet att jag ställer upp för er, i vått och torrt!  Jag älskar er alla.

Dock så saknar jag några som funnits i mitt liv förr. Folk som haft stor betydelse och inverkan på mitt liv.
Det är synd. Men någongång, när tiden faller sig rätt, då kommer vi återigen att dela minnen,  glädje och sorg, det är jag säker på!



Aldrig är vi så sårbara som när vi älskar - Det sa min vän Sigmund Freud. ;-)
Och så sant det var! *ajaj*..

Kommentarer
Postat av: vanessa

nej.. folkhögskola. högskolan kommer du inte in på lille vän. men sen så.. efter FOLKhögskolan. DÅ! :)

Postat av: Nanni

haha.. skrev nog lite fel :-P

2008-04-13 @ 16:31:53
Postat av: Maddis

Tjoo! jaa har försökt lagt av med redbullen,den dödade mitt mellangärd. pendlar lite nu mellan redbull o kaffe*s*shame on me.Jaa min misseliten heter ju nova hon med..Nova e ett bra namn...Min stjärna. Gissar att din Nova är en stjärna i dina ögon ockå.kram på dig

2008-04-13 @ 21:37:05
URL: http://www.momentsoftruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback