ordlöst..

Idag har jag jobbat hela dagen. Trött idag med..men det blev ju som sagt sent igår, igen.. Men men..
Får göra något åt det idag :-)
Tog en promenad med Nova hem till mamma och pappa. Mamma och jag tog hundarna ut i skogen och promenerade. Gud så mycket blåsippor det har kommit! kanske är våren påväg ändå?...
Vi pratade länge och mycket. Det är skönt att prata med mamma. Mamma är nog min ABSOLUT bästa vän + min mamma såklart .. Första hand mamma sedan vän. :-)

Fick med mej en låda mat av henne.. jag älskar mammas mat!
Ska iväg och träna med Jonis ikväll. Det blir skönt. träning är bra.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag? har liksom inget speciellt jag vill skriva om, känner jag.

Kanske kommer det något till kvällningen!

Uppdatering:
Ikväll fick jag en kaffe och en ros..haha.. det var snällt :-)

Guud, jag vet inte hur jag ska göra på lördag, kan någon tala om det för mej?.. please..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback