nu är det fixat!

Har nyligen hämtat ut biljetterna till festerna på SPRING PRIDE.  - weeeahoo!

På Torsdag så åker vi, Jag Jonas,Fia,Linda Ros och Fia´s bror, som jag fortfarande inte kommer ihåg namnet på.

det ska bli himla skoj! Jag längtar verkligen! *ler*.

Hoppas att det blir kul, men det blir det ju, med dom som jag åker med har man ALDRIG tråkigt. hihi.


Idag är jag hemskt trött. Börjar jobba kvart i ett, så jag ska ut med Nova nu och sedan så ska jag cykla iväg.

Pluggar körkort gör jag oxå, men det går lite halvdant nu, tänker för mycket på vår roliga resa att jag nästan struntar i att läsa, men efter priden så ska det bli ändrig.


Annars mår jag bra, hemskt bra faktiskt :-)

Jag är glad och lycklig och livet rullar på. Inte så mycket överraskningar finns det längre, utan allt är liksom... harmoniskt?.. konstigt att säga, men jag känner mej harmonisk. *ler brett*.


Livet är just nu underbart och jag vill aldrig att det ska ta slut. Jag vill fortsätta leva och må såhär bra.. Så om det finns någon som kan höra mina önskningar,  - så snälla, låt mej fortsätta i den här riktningen!

Nu ut, sen jobb, sen träning med Jonas.. nu måste vi ligga i ordentligt innan priden! hihi..

 en bild på mej i mina brillor! *s* :-P


Uppdatering:
Jobbet har varit bra idag, men det har varit kvavt! shit, det är verkligen ingen luft ute.
Eller nu är det ju det, efter det lilla regnet som kom, men innan det..*phhhuu*!
Mycket folk på jobbet idag.
Har retunerat en massa leksaker idag. Kul med ansvar!
Jonas stod i kassan när jag gick. Jag ville att han skulle sluta samtidigt som mej, så vi kunde gå och sola, men icke.. :-(
Ikväll blir det träning för hela slanten, skönt.
Skriver lite mer senare,nu ska jag ut i solen! *weee*.. fåglarna kvittrar, himlor surrar och fjärilar är vackra! det är vååår! ge mej, vår ge mej.. haha... ;-)

Har tänkt på en sak.

 - Det är mellan 15 - 20 personer som läser min blogg varje dag, jag vet inte vilka. Men det är förvånadsvärt några som lämnar en kommentar. trist.. men dom kommentarer jag får är väldigt fina :-)
Lämna kommentarer folket! kul att läsa ju!

23.50; Nu har jag kommit hem från träningen. körde biceps och mage idag. skönt det! :-)
Jag säger; "känns det bra"..när jonas kör mage, Jonas svarar nasalt; "jaa,föö fan!". Haha! Ni skulle ha hört, jag kan inte förklara! han är go Jonis!

Pappa duschade Nova igår, undrar vad dom har för schampo?.. Hon är så len, så len. Alldeles som när hon var valp.. sammet känns det som. ojoj. gullunge! Jag älskar Nova!

Nu tänkte jag gå och ta en dusch och sedan sova. Är så trött idag. Jag älskar när jag krypit ner och Nova hoppas upp bredvid och bökar in sej tätt intill mej. åh, det finns inget bättre. Hon är så gosig nu, men det är väl övergående.. hihhi.. ;-)

 Jonas utanför solariet, vi hann aldrig sola för vakten kom och tjööt "vem är det som är så dum att dom solar nu då?! herregud larmet går ju om 5min!" Sedan började han banka på dörrarna där det låg stackars tjejer och solade och skrek "larmet går om 5 min".. hahaha.. herregud.. sandviken..

 Nova.. hahaha! Hon ser ut som en kärring! hihi! puss gogriiis!

 Nova och min brors flickvän "lollisen" :-)


Måste bara lägga in detta kort oxå..
hahaha. pusssss!
 Jonas gillar flaskan, men jag gillar Jonas.. hur ska det här gå?.. hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Someone you know M

Mycket vacker!*ler* ;-P

2008-04-28 @ 14:23:55
Postat av: Nanni

heej! *ehm*.. förlåt..men jag vet ju inte vem du är utan att du skriver ditt namn ;-P
tack för kommentaren, det värmde!
kram till dej!

2008-04-28 @ 18:06:43
Postat av: M

Nej det är ju de som gör det lite spännande också ;)
Vassegoo! det var så lite så!Söt kommentar till söt tjej!

2008-04-28 @ 21:14:12
Postat av: Nanni

nej, men nu gör du mej nyfiken.. :-) vem är det? *ler*

2008-04-28 @ 22:50:59
Postat av: Joniis

Heej vilket fint inlägg... du är underbar darling... vi har sååå kul i hop...
puss

2008-04-28 @ 23:29:34
Postat av: M

hehe, ja jag vet att du blir lätt nyfiken ;)
Det förblir en hemlighet *ler lurigt* ;-P

2008-04-29 @ 11:52:32
Postat av: Nanni

Nej,men gud..vem är du då? snälla säg?

2008-04-29 @ 23:01:09
Postat av: Nanni

Hej anonym! (jenny)..hihi. tack för den komplimangen! du och jag nu då? hahah! puss på dej gumman!

2008-04-29 @ 23:02:21
Postat av: M

En dag kanske jag säger vem jag är, men för nu så är det hemligt =/
Din själ e vacker, glöm inte det!

2008-04-30 @ 10:50:32
Postat av: Nanni

men gud.. vad jag skulle vilja veta vem du är. känner jag dej? kan du inte skicka ett sms till mej då? för om du känner mej och jag känner dej, så har du ju mitt nummer.
kram

2008-04-30 @ 12:42:37
Postat av: Nanni

jag tänker på en viss människa när jag får dina kommentarer, men ni stavar inte lika,så det är inte den jag tänker på.. vad drygt då, jag vill veta! :-/

2008-04-30 @ 12:44:18
Postat av: M

Du är bra söt du
*Björnkram på dig*

2008-04-30 @ 18:47:07
Postat av: Nanni

Nej,men strunta i att säga vem du är då.. *suck*..
Kram på dej med! :-)

2008-04-30 @ 18:52:29
Postat av: / DEN LYTTE

Va het du var i brillorna då ;) kör dom på jobbet! :P

2008-05-07 @ 18:28:10
Postat av: Nanni

hahaha! oh yes if u say so darling! :-P

2008-05-08 @ 00:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback