mys-frukost på HÖG nivå!

Det ringde på dörren i morse, eller snarare framåt förmiddagen..
Jag låg fortfarande i sängen..
Jag tassade upp med täcket runt om mej, tänkte att det var någon gatuförsäljare... ja, en sådan där som säljer tavlor, eller jehovas vittnen..
Någon höll för kikhålet! vem kunde det vara?! MR JOOONAS! hihi.
Han klev in, "meeen vad göör du?! upp och hoppa med dej, jag har köpr frukost!"..
Åh! vad mysigt!
Jag sprang runt i trosor och bh och försökte finna mina byxor.. fort,fort,mat,mat! haha..
Vi tog vårt pick och pack och gick ner till stadsparken. Satte oss i gräset på en kulle och avnjöt en underbar baguette med skinka,ost,sallad,tomat och gurka! *gott*.. Drack juice till! Han är underbar min Jooonis! :-)
Min absoult bästa vän!

- Jag är så hemskt glad att jag får ha dej i mitt liv, vackra Jonas!

Vi lyssnade på musik, från hans telefon och snackade skit. mysigt!
Nova var oxå med. Hon fick ett märgben som hon ville springa och gräva ner någonstans, så hon kunde hämta det typ, nästa månad. Det ska lukta så illa som bara är möjligt. haha... otäcka djur ;-)

Nu sitter jag här och Jonas skulle in till Valbo med sin bror. Jonas kör en volvo. hihi... bara sådär ändå, ifall någon undrar menar jag :-)

Ska åka till jobbet nu.. ledig imorgon! jiihoo! Då ska jag ner på stan och kolla in KAPPAHL och KICKS som öppnade idag! Kappahl ska tydligen ha 25% på alla kläder. kul! hoppas man hittar något då!
Tänkte köpa lite nya tröjor och linnen till SPRING PRIDEN! kuuuul!

Det är så mycket roligt som händer i mitt liv nu, jag förstår inte?! *ler brett*.. Livet är snällt mot mej! Det är underbart!

over ´n out!


Uppdatering;
Jobbat hela dagen. Lite huvudvärk nu. trött, tror jag? Men solen ligger fortfarande stark mot hustaken, härligt väder, helt fabulöst! *ler*.

Tänkte laga någon mat, men vet inte vad jag ska laga? får bli något enkelt.. men vaaad?
Någon som kan ge förslag?
 - Ellie! ge mej ett förslag! Du är ju duktig på det här med mat! iaf mackor! Jag älskar dina mackor!

Näe, orkar inte sitta här längre.. vill ut,ut.,ut! NU! *s*...

I need some sweet,sweet love! ... *suckar*....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback