förnying!

Hej!
Helgen har varit UNDERBAR! *ler*.
Idag har jag äntligen gjort min efterlängtade hårförlängning! Jag blev hemskt NÖJD! Nu är jag BLOND igen! *s*..
Jonas sa att jag var fiin! han är snäll Jonas, jag tycker om Jonas.
hihi.
Nu kan jag ju göra vilka frisyrer jag än vill! heelt underbart! och jag känner mej FIN!
Det är skönt att känna sej fin!

Här följer lite bilder på hur det blev!



























I am soooo NÖJD.. hihi.. jag blir snyggast på PRIDEN! *fliiinar*..

puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Lady D

*puma* ;-)

2008-04-28 @ 20:14:07
Postat av: Anonym

Men gud vad snygg du är;) Puss på dig!
Och ha så skoj på priden=)

2008-04-29 @ 17:30:56
Postat av: Nanni

Tack så mycket :-) jag måste säga att alla fina kommentarer VERKLIGEN piggar upp och jag blir hemskt glad ska ni veta!
Puss på er!

2008-04-30 @ 18:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback