Bestiga berg.

Tog en stärkande promenad alldeles nyss. Oj vad skönt det är ute! :-)
Världen är underbar den här årstiden, snart kommer knopparna på träden oxå! UNDERBART!
Och jag fruktar inte våren längre.

Jag ska göra allt det jag vill, bestiga varje berg och RESA!
I Augusti åker jag och Jonis till Bulgarien! Resan bokas snart, så hör av er om det är någon som vill följa!


Idag har jag jobbat hela dagen, lite trött nu. Men inte överdrivet. Ny väldoftande energi finns runt om mej.
Livet känns lätt idag!
Och jag har gjort något som gör mej löjligt glad, shoppat! ;-p
Snart så ska det inhandlas nya sommarkläder, något jag ser fram emot! Valbo nästa! och Falun sen! För shopping alltså! :-D
Jag och Jonis ska avnjuta en sådan där go mjukglass från kiosken på stan i Falun vid fontänen i SOLEN!
Sen kanske det blir en och annan öl!

Uppdaterar senare!

Ha det gott folket! Det ska iallafall jag ha! :-P

Kommentarer
Postat av: sophia

hej darling!! miss u soo!!! =)

2008-04-21 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback