tjimm-tjimm..

Idag har jag jobbar hela dagen, ovanligt va? hihi.. men det är bra. Jag tycker om RUSTA, jag tycker om folket där.

Jag vill bara påpeka att det inte är så farligt mellan mej och Christine, vi är absolut inte påväg att göra slut eller något sådant. Vi har bara lite olika mål här i livet. Hon vill bo och jobba i Falun och jag vill bo och jobba i Sandviken. Det är det enda. Det gör ont, vi vet väl inte hur det blir sedan, men jag hoppas att hon kommer till sandviken. Det visar sej. Men som sagt, det är INTE slut och det håller inte på att ta slut mellan oss heller. Så, nu vet ni det ;-)

Idag fyller min kusin år, Jimmy-boy, så vi var där och fikade,moster hade gjort sååå god tårta! *nam-nam*.. Sedan tog jag och moster en promenix med hundarna. Mysigt..
Christines bror fyller oxå idag.. Grattis, grattis.. Kunde tyvärr inte vara med där, men det får bli nästa år ;-)
Hoppas att dom hade trvligt iallafall, men det hade dom säkert, för Christine har inte hört av sej än.. haha ;-))

Näe, nu blir det snart sängen. Usch så trött jag är..

Saknar dej älskling.. ses snart! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback