nytt och gott..

Helgen med älskling har varit underbar! ;-) Har saknat dej bejbii!...
Om jag kunde skulle jag ge dej hela världen, allt det vackra, stjärnorna och månen.
Åh, som jag hoppas att du flyttar till mej sedan. Du ska ju inte vara kvar i Falun, du ska ju bo med mej! Mysa hela dagarna och hela nätter lång.
I helgen kände jag verkligen hur mycket jag saknat dej, jag kände hur din kropp värmde min. Din famn är nog den mjukaste och varmaste jag vet. Dina händer är ömma och lena.. åh, som jag älskar dej!
Vi måste vara menade för varandra.. Jag tror verkligen det.. Jag tror att det står skrivet i stjärnorna. Du och jag. tillsammans..


Till något annat.. Jag har fått lägenhet nu, skrev papper på det idag. Jag jobbar på RUSTA och trivs väldans bra! :-P
Känns som att allt går bra nu. Jag pluggar till körkortet och har bestämt mej för att klara det, så bli inte förvånad om ni ser mej glida förbi i en snygg bil snart.. eller Christines Skoda Felicia.. som numer heter Claes ;-P han är fin Claes, han tar oss överallt.. hihi..

Jag har knytit en ny bekantskap, eller många nya bekantskaper, men en speciell dam som heter Anna, hon är trevlig och rolig.. knäpp oxå.. haha ;-) Hennes mamma har kossor, Anna har sagt att jag ska få träffa dom och hon ska presentera mej för den elakaste.. snällt va? hon är snäll den där tokiga Anna :-D hihi..

Nu ska jag snart knalla i säng.. trött idag. börjar 06.00 imorgon.. så god natt gott folk!

Saknar dej älskling.. önskar att du var här.. önskar att jag fick ha dej tätt intill..

Jag älskar dej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, den här helgen var helt underbar... Så ny, pirrande och ljus fast ändå så trygg. Jag saknar dig vackraste...

2007-10-08 @ 21:19:18
Postat av: Nanni

titta i taket.. *pekar uppåt*.. X ... *retas*..
Jag älskar dej älskling!

2007-10-08 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback